2011. június 15., szerda

Pünkösd ünnepe

Hálás vagyok Istennek az elmúlt ünnepért, különösen az igei üzenetekért, amit nekem mondott az Úr. És azért is amivel a gyülekezeteinkben levőket érintette meg. Tudom és hiszem, hogy egyetlen ige sem volt hiábavaló.
Pünkösd I. napján délelőtt Rátonba voltam Kercsúj Árpád testvéremmel aki újból meglátogatott bennünket. Délután a helyi ifjúság egy részével és Árpáddal Kecelben voltunk, akik szépen szolgáltak énekekkel és bizonyságtételekkel. Este itthon Krasznán szolgáltam.
Pünkösd II. napján délelőtt Jankó Gyurka testvérrel Horvátba, délután pedig a cigány testvéreknél voltunk. Este itthon voltam, ahol Albu Levente testvér hirdette az igét, aki a Sepsiszentgyörgyi körzetben is gyakran meglátogatott bennünket. Testvérem a kolozsvári magyar egyetemisták között teljes idejű misszió munkás. 
Pünkösd III. napján délelőtt Rátonba voltam ahova két helybeli testvér is elkísért és ahol Papp László lp. testvéremmel és barátommal szolgáltunk. Este itthon Krasznán vendégünk volt Kriszt István Magyarországról és Papp László lp. aki a székelyhídi romák között szolgál. 
Az ünnep alatt az Úr Lelke a következő dolgokra figyelmeztetett, tanított:
- Krisztusé akkor és addig lehetek, míg az Ő Lelke bennem van
- akiket Isten Lelke vezet, csakis azok Istennek fiai 
- a Szentlélek Jézushoz, és a kereszthez vezet
- Isten Lelke nem él együtt a hívők szívében bűnökkel
- a prédikálás imádság nélkül eredménytelen
- a Szentlélek munkája folyamatos, amit nekem engednem kell 
Ezzel kapcsolatosan egy ének jutott eszembe, ami imádságom lett újból:  
"Uram, folytasd kérlek bennem a jó munkát, Te kezdted el, Te vidd véghez mit tervedbe foglaltál. Nem számít mit tesznek mások, én rendelkezésedre állok, hogy szerető kezed érintése formáljon át." 

Nincsenek megjegyzések: