2011. június 10., péntek

Mindennapjaink

Június 5.-én vasárnap egész nap itthon voltam Krasznán. Délelőtt az igehirdetés után úrvacsorához is járultunk amit legtöbbször Dimény Miklós avatott testvérrel szoktam végezni. A finom ebéd után amit Miklós testvérék fogyasztottunk el, Sámuel Kecelbe ment néhány fiatallal, én pedig úrvacsorát vittem egy idős beteg testvérnőnek.
Ezután meglátogattam egy családot ahol jó beszélgetésünk volt, majd együtt imádkoztunk. Este újból itthon szolgáltam az előírt igéből, ami után két családot látogattam meg, úgy gondolom nem hiába. Áldassék érte az Úr neve!
Június 6.-án hétfőn Dimény Árpád tv. az erőgépével felszedte a lp. lakás udvarán levő járdamaradék betonlapjait és elkészítette az udvart a járda és a kapukijárat lerakására. Néhány tv. jóvoltából a téli tűzifát is behordtuk a "színházba" ahogy egyik testvérem a fás szint nevezi.
Június 7.-én kedden reggel három mesterember nagyon ügyesen bemérte a szintet a szükséges eséssel. Nekem 10,oo órára Zilahra kellett mennem ahol a Zilahi Missziókerület lelkipásztorai találkoztunk, beszélgettünk és imádkoztunk. Ezen az alkalmon jelen volt id. Veress Ernő tv is, aki ezen a héten és pünkösd első napján Zilahon szolgál.
Két nap alatt befejezték a járdalapok lerakását, amit gyülekezetünk nevében ezúton is hálás szívvel szeretnénk megköszönni Pop Imre polgármesternek Szép és minőségi munkát végeztek a szakemberek. 




A mesterek nem könnyű munkája prédikált is nekem és eszembe juttatta az igét: "Készítsétek az Úrnak útját..." És 40,3 "Vegyetek el minden botránkozást népem útáról." És 57,14
Június 8.-án este a szolgálattevőkkel is találkoztunk akikkel imádkozó szívvel készültünk az előttünk álló pünkösd ünnepére, várva Isten lelkének újabb kiáradását.
Közben a rendelkezésemre álló időt úgy igyekeztem beosztani, hogy haladjak a 2012 Áhítat két hétre szóló elmélkedéseinek megírásával is, amit Istentől kértem el és hiszem, hogy áldássá fog tenni majd annak idején. A következő napokon az ünnepi szolgálatokra szeretnék koncentrálni. Tudom, hogy az Úrnak lesz új, friss és lelket erősítő üzenete gyülekezeteink számára. Segíts Uram, hogy így legyen!

Nincsenek megjegyzések: