2010. május 12., szerda

Áldásos látogatások

Az elmúlt héten, a gyülekezeti alkalmak mellett, több családot is meglátogathattam, amelyek számomra felejthetetlenek maradnak, amelyek közül néhányról had írjak röviden. 

Május 4.-én kedden, Németh Józsi tv.-hez mentem el, akit épp akkor hozott a mentő a kórházból mikor a tömbház elé értem, ahol a mentősofőr és testvérem felesége azon tűnődtek, ki fog nekik segíteni felvinni Józsi testvért a IV. emeletre. Jó alkalom volt ez a beszélgetésre testvérem kisebbik fiával is, akivel most találkoztam először. Add Uram, hogy ne legyen hiába! Délután a mikóújfalui és a bükszádi bibliaóra után meglátogattam Gábor Gizi testvérnőnket és családját, aki bűnbánattal imádkozott, kérve az Úr bocsánatát, amiért imája végén hálát is adott.

Május 7.-én pénteken este, az Őrkőn látogattam meg Ötvös Józsefet és családját, aki az utóbbi időben rendszeresen látogatja a csütörtök esti bibliaórákat. Szinte kétségbeesve mondta el, hogy mióta imaházba jár, mennyire nem érzi jól magát azokon a lakodalmakon, mulatságokon, ahol zenészként kell részt vegyen. Imádkoztunk, hogy az Úr adjon neki őszinte megtérést és rendeljen neki olyan munkahelyet, ami után nyugodt lelkiismerettel eheti kenyerét. Ezután átmentem a Fésüs családhoz, ahonnan a feleség Angela, már két éve hűséges tagja gyülekezetünknek. Sírva mondta el, hogy kb. egy hete egyik idegbeteg rokona betörte ablakuk és ajtójuk több üvegét. Két leánygyermeküket azóta hűlés ellen kezeli, mivel itt felénk éjszaka még eléggé lehűl a levegő. Megvallom őszintén, hogy akkor este alig tudtam elaludni. 

Május 8.-án szombaton reggel elmentem és bevágtam az ablak és ajtó üvegeit. Mielőtt eljöttem újból az Úr elé álltunk beteg rokonáért és kértük az Úr oltalmát egyszerű lakásukra és családja minden tagjára. 

Szombaton röviddel 2,oo óra előtt érkezett meg Dimény Miklós krasznai elöljáró tv. kedves családjával együtt, akiket meghívtunk hozzánk. Ebéd után előbb kimentünk a gyerekekkel a parkba, majd Ivánitzki Efraim testvérék meghívtak egy teára Ilyefalván levő lakásukra. 



Vendégeinkkel a város parkjában


Vacsora után még beszélgettünk, majd imádkoztunk és nyugovóra tértünk.

Május 9.-én vasárnap anyák napját tartottunk itthon Sepsiszentgyörgyön. Délelőtt a 2Jn alapján szolgáltam, majd az úrvacsoránál Miklós testvérem a 2Kor. 5,15  versét olvasva szólt Jézus halálának áldásairól. Délután körzeti szintű alkalmunk volt. Alkalmi igét Dimény Miklós gyülekezeti vén hirdetett az 1Sám. 1, 1-28 és 2, 11 alapján. A körzet gyülekezeteiből és helyből is, több áldásos szolgálat volt. Mindenért az Úré a dicsőség! 



A vasárnap esti szolgálattevők egy része


Május 10.-én hétfőn reggel, János Csaba és Veress Bálint testvéreimmel a Hargitára mentünk közösségápoló napra. Nekem (és Tőtős János testvérnek) ez volt az utolsó, hogy ilyen alkalmon részt vehettem, ami ha elköltözünk, nagyon fog hiányozni. Az áhítat alkalmával az 1Tess. 1,1-10 igéivel buzdítottam szolgatársaimat imára, amiben én magam hálát adtam testvéreim hitének munkájáért, szeretetének fáradozásáért és reménységének kitartásáért. Ez után Tőtős János tv. a 2Kor. 4,6-7 alapján a hívőkről, mint cserépedényekről beszélt, akiknek hordoznunk kell az Ő nevét, mindenhol ezen a világon.

Délután 5,oo órától Missziókerületi tanácsülésünk is volt, ahol többek között megköszöntem és átadtam titkári megbízatásomat, amit a következő választásokig ifj. Veress Ernő lp. tv. fog betölteni. Szívemet átjárta a hála testvéreimért, szolgatársaimért, akik között szolgálva az elmúlt évek során sok örömben és áldásban részesültem. Ebben az időben tisztított és formált az Úr, amiért szintén magasztalom az én Istenemet. Amit pedig Uramért és a testvérekért tehettem, azt nem én, hanem Istennek bennem levő kegyelme végezte. Áldott legyen neve mindenért!   


Nincsenek megjegyzések: