2009. október 12., hétfő

Evangélizálás romák között, stb.

A Sepsiszentgyörgyön levő Őrkő negyedben, ahol kb. 1800 roma él, 2006 elejétől az Úr indításából kezdtünk el járni, amióta gyerekekkel és felnőttekkel is van foglalkozás. Az említett év nyarán sószóró is volt ezen a telepen, ahol a záró alkalmon Cserepka Margitka testvérnő is szolgált, aki a csernátoni 100 éves jubileumra látogatott haza Kanadából. Több mint egy évi munka után, egy asszony őszintén megtért és be is merítkezett. Kb. egy éve annak, hogy a fiatalok testületileg mind nagy kedvet kaptak az Őrkőn levő gyerekek közötti munkára. Az elmúlt hét végére evangélizációs alkalmakat szerveztünk gyermek és ifjúsági programmal együtt, ahova péntek estére és szombat egész napra szolgálni Gábor Rupi misszionárius testvért hívtam meg Korondról, aki feleségét Margitot is magával hozta. Rupi tv. péntek este a Lk. 14,16-24, míg szombat este a Jn. 5, 1-9 alapján hirdette az evangéliumot. 


Gyülekeznek a roma hallgatók

Igét hirdet Gábor Rupi roma misszionárius


Ízletes ebéd Rákossy Rózsikáék


Rupi tv. és felesége énekelnek


Akikkel és akikért imádkoztunk


Vasárnap délelőtt Bükszádon szolgáltam. Délután id. Veress Ernő testvérrel és Csíkszeredából két elöljáróval Lázár Edével és Kui Bálinttal Szentegyházán voltunk, ahol az istentisztelet után a gyülekezet tagjaival a lp. kérdéssel kapcsolatos közös jövőnkről beszélgettünk. Este Csíkszeredában voltam ahol az alkalom után a gyülekezet tagjaival ismertettem az új helyzetet, amiért péntek estig még tovább imádkozunk. Akinek szívügye a Csíkszeredai Gyülekezet sorsa továbbra is kérjük támogassanak bennünket imádságaikkal, amire a jelenben igen nagy szükségünk van.


1 megjegyzés:

gabi írta...

Nagyon örvendek annak hogy itt Gyergyoszentmiklóson megismerkerdtünk és annak is örülök h megismerhettem a fiát Sámuelt és a lányát is.Kösszönöm a bátoritó szavakat ás a segitséget amit kaptam.Üdvözlök mindenkit és remélem még találkozunk.Gabriella