2009. október 21., szerda


Az elmúlt napokban nagyon sok áldást és örömet adott nekünk a mi mennyei Atyánk, amiről csak röviden szeretnék beszámolni.
Csütörtökön, október 15.-én délután 2,oo órakor érkeztek a marosvásárhelyi repülőtérre Révész Árpád és felesége Ildikó akik ezen az estén Sepsiszentgyörgyön szolgáltak.
Pénteken, október 16.-án ellátogattunk a Székely Nemzeti Múzeumba ahol Gyenge Gabriella mint a múzeum könyvtárosa és egyik vezetője vezetett végig bennünket, aki mindezek mellett gyülekezetünk egyik tagja. Délután a Hargita Keresztyén Központ felé menet megálltunk a Csíkszeredai Gyülekezetben ahol éppen összejövetel volt.


Este 9,oo felé érkeztünk a táborba ahol meleg szobával vártak bennünket a testvérek.
Szombaton, október 17.-én a feleségem egynapos Székelyföldi Női Csendesnapot szervezett ahová kb. 100 személy jött el.
Délelőtt Révész Ildikó délután pedig férje Árpád szolgáltak. Erről többet a feleségem blogján olvashattok majd. A délelőtt folyamán a férfi "szekció" az egyik földszinti teremben Révész testvér vezetésével beszélgettünk a férfi családban való felelősségéről amit mindannyian akik ott voltunk nagyon hasznosnak és áldásosnak találtunk.


Az alkalom után meglátogattuk id. Veress Ernő testvért is.


Vasárnap, október 18.-án délelőtt Sepsiszentgyörgyön gyermekbemutatásra került sor amikor Ivánitzki Efraim és Gabriella második gyermekükért, Krisztináért imádkoztunk.


Ez alkalommal Révész testvér a gyermekbemutatás klasszikus igéje alapján szólt annak teológiájáról és gyakorlatáról. Délután a város egyik kultúrtermében tartottunk ifjúsági evangélizálást ahol a helyi fiatalok ének szolgálatai és két bizonyságtétel után szintén Révész tv. szólt a jelenlevőkhöz.


Többen is voltak akikkel a végén beszélgetni és imádkozni is tudtunk.
Hétfőn, október 19.-én a Révész házaspárral Nagyváradra az első összmagyar lelkipásztor és feleségek találkozójára igyekeztünk. Erről az eseményről Veress Efraim testvérem blogján képek és hanganyag is található.
Röviden csak annyit, hogy a Révész testvérrel való személyes és családi beszélgetések felértek egy kisebb teológiával. Nagyon sokat tanultam tőlük. Áldott emberei Istennek. A lp. találkozón jó volt találkozni a sok kedves ismerős és ismeretlen testvérrel, szolgatársainkkal.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Zoltán kedves, ne haragudj megjegyzésemért, de nem értek egyet veled abban, hogy csak a feleséged szervezte volna meg egyedül a "női csendes" napot. Lehet, hogy nem gondoltál erre, de az így közzé tett kijelentésed, még akkor is ha ez nem így van, nem Istennek adja a dicsőséget, hanem "embereknek". Nem kritizálásként írtam e sorokat, hanem szeretetből. Isten áldjon meg titeket.

KISS ZOLTÁN írta...

Köszönöm az észrevételt és ami ebből engem illet el is fogadom. Ugyanakkor nem azt írtam, hogy a feleségem EGYEDÜL szervezte volna ezt a napot, nem is erre gondoltam. Inkább azt akartam ezzel kifejezni, hogy a feleségem kezdeményezte és nagyon a szívén viselte ezt az alkalmat. Nem akarom elvenni az Úrnak járó dicsőséget és a feleségemnek adni de amit ő ezért vállalt azt én láttam a legjobban. Voltak akik segítettek neki ebben (azokat is áldja meg az Úr) de a terhét ő vállalta és ezt nem dicsekedésképpen hanem tényként írtam le, amivel nem gondolom, hogy embernek adtam volna a dicsőséget. Megjegyzésedet és jókívánságodat mindenképpen köszönöm.
Szolgatársi szeretettel,
Kiss Zoltán