2009. szeptember 7., hétfő

Sátoros evangélizálás Gyergyószentmiklóson

Az elmúlt hétfőn, aug. 31.-én még itt volt Székely Béla lp. nálunk akivel többek között jót beszélgettünk majd a városba is kimentünk egy keveset. Este míg a feleségem az Örkőn volt a cigányoknál, meglátogatott egy kedves gyergyói rendőr testvérem, aki továbbképzésen van városunkban. A vacsora előtt jó beszélgetésünk volt majd az Úr elé álltunk imádságban az említett dolgokért.

Kedden, szept. 1.-én reggeli után Béla testvérem a fiammal Sámuellel Gyergyóba mentek ahol csütörtöktől kezdődött a sátoros evangélizálás. 




Pénteken és szombaton 4-5.-én én is Gyergyóba voltam, ahol jól esett találkozni nemcsak fiammal de azokkal a testvéreimmel is akik az evangélizáló alkalmakon szolgáltak. Bátorító volt az ott látott lelkesedés és egység ami munkatársakat jellemezte. (Erről többet a Novák

Zsolt testvérem blogján olvashattok.) Szombaton szept. 5.-én este a Lk. 19,1-10 alapján hirdettem az emberekhez intézett mennyei üzenetet, jóhírt.



Az alkalom végén többen is válaszoltak az ige hívására akik közül három személlyel volt alkalmunk imádkozni is. 

Vasárnap szept. 6.-án de Sámuellel és Szabó Szilárddal (IV. éves teológiai hallgató) aki szintén részt vett és szolgált a sátoros alkalmakon, Csíkszeredába mentünk. Az alkalom végén a gyülekezet tagjaival eredményes megbeszélésünk volt a lelkipásztor hívás kérdésében. Az ebéd ideje alatt Lázár Ede testvérem asztala mellett beszélgettünk közös dolgainkról. Szilárd ott maradt az esti alkalomra is, míg fiam és én 6,oo órára Bükszádra mentünk. Mindkét helyen éreztük Isten jelenlétét és hisszük, hogy az ige nem hangzott hiába.

Este a vacsora alkalmával pedig itthon Albu Levente missziómunkás volt a vendégünk akivel többek között a kolozsvári egyetemisták között végzett munkáról beszélgettünk. Miután elment, minden fáradságunk mellett a családdal is jót beszélgettünk, majd miután hálát adtunk az elmúlt napok minden áldásáért, az Úr oltalmáért, vezetéséért, a következő hét reánk váró feladataiért, pihenőre hajtottuk fejünket. 


"Békességben fekszem le és legott elaluszom; mert te, Uram, egyedül adsz nékem bátorságos lakozást."  

Zsolt. 4,9

Nincsenek megjegyzések: