2009. augusztus 27., csütörtök

A múló idő és hatásai

Már az elmúlt hetek utazásai alatt érdekes zajt hallottam a kocsi jobb első részénél. Szerdán és pénteken még elmertem menni vele a körzetbe, de mivel a zaj egyre nagyobb lett, megnézettem Ivánitzki Efraim testvéremmel, aki megállapította, hogy a jobb féltengely belső feje van megmenve. Pénteken megrendeltem az alkatrészt, ami szombatra meg is érkezett.
Augusztus 23.-án, vasárnap Ivánitzki István testvéremmel, feleségével és feleségemmel mentünk a körzetbe. Délelőtt Csernátonba voltunk és az előírt igéből szolgáltunk. A déli órában tagfelvételünk volt, amikor két fiatal (Fegyver Gyöngyvér és Rákosi Alpár) bizonyságtételét hallgattuk meg arról, amit Isten végzett az életükben. Ha az Úr akarja és élünk aug. 30.-án lesz a bemerítésük a csernátoni imaházban.
Az ebéd alkalmával Rákosi András és Rózsika testvérékkel együtt ünnepeltük 25. éves házassági évfordulójukat és kisebbik fiuk, Alpár 18. születésnapját. (A kép jobb szélén.)

Hálát adtunk Istennek a megtartásért, a kegyelemért amiben részesítette testvéreink családját és a továbbiakra nézve is mennyei Atyánk áldását kértük életükre.
Délután Márkosfalván, este pedig Kézdivásárhelyen voltunk. Kézdin aratási ünnepélyt tartottunk, ahol együtt szolgáltunk a csernátoni testvérekkel akiket meghívtunk erre a délutánra. Az alkalom végén a helybeli testvérek által szervezett agape vendégség mellett jól elbeszélgettünk, majd vendégeinkkel a Veress család otthonába folytattuk a beszélgetést a bőségesen megterített asztal mellett.
Augusztus 24.-én, hétfőn délelőtt Ivánitzki Efraim testvérem kicserélte a "megfáradt" alkatrészt, ami után du 3,oo órára a Hargita Keresztyén Központba mentem, ahol a Székelyföldi Missziókerület vezető tanácsának volt megbeszélése. Többek között megszerveztük a Székelyföldi hálaadó alkalom és a Székelyföldi Bibliaiskola tanévzáró istentiszetelet szolgálatait, amire szeptember 13.-án kerül sor a Hargitán.
Augusztus 25.-én, kedden Mikóújfaluban voltam ahol a bibliaóránkra eljött egy középkorú hölgy aki figyelmesen és érdeklődve hallgatta végig énekeinket és az ige alapján való beszélgetésünket. Örömmel vettük tudomásul, hogy jól érezte magát köztünk és azt ígérte, jönni fog máskor is. Imádkozunk ezért! Azután Bükszádon voltam, ahol szintén kedves alkalmat kaptunk Istentől.
Augusztus 26.-án, szerdán Márkosfalvá, Kézdin és Csernátonban voltam, ahol azért is imádkoztunk, hogy az Úr áldja meg számunkra a bemerítési alkalom napjának minden mozzanatát. A bibliaóra után a bemerítkezendőkkel volt még egy rövid megbeszélésünk.
Kérlek titeket imádkozzatok azért, hogy az Úr újítsa meg ezt a gyülekezetet, és adjon megtérést azoknak akiknél ez még nem történt meg, hogy készek legyenek felvállalni az Úr Jézus követését és annak velejáróit bárhol, bármikor, bárki előtt.
A múló idő mindegyikünk életében mély nyomokat hagy. Ezzel kapcsolatosan egy kedves igevers jut eszembe:
"Azért nem csüggedünk; ha a mi külső emberünk megromol is,
a belső mindazáltal napról napra újul."

(2Kor. 4,16)

Nincsenek megjegyzések: