2009. augusztus 21., péntek

Augusztusi események

Ennyi lemaradás után alig tudok napirendre térni ami a blog írást illeti, mivel a teendők mindig előbbvalók mint az azokról való beszámolás. Most megpróbálom behozni a lemaradást, éppen ezért csak a fontosabb eseményekről írok röviden.
Augusztus 2.-án vasárnap itthon szolgáltam, délelőtt Bertha László testvérrel Körmendről, este pedig aratási jellegű igéből.
Augusztus 4.-én este Bertha Laci testvéremmel Bükszádon voltunk ahova átvittük magunkkal a Mikóújfalusiakat is. Hála az Úrnak, hogy megtelt testvérem mikrobusza és áldott alkalmat adott nekünk az Úr.
Augusztus 6.-án Hargitán voltam ahol a Tábor vezetősége tanácskozott.

Augusztus 9.-én vasárnap Csernátonban voltam ahol délután aratási jellegű alkalmat tartottunk. Este pedig Kézdin szolgáltam.
Augusztus 10.-én délelőtt a krasznai gyülekezet és körzet részéről kerestek meg bennünket. Délután Bertha Laci és Lipeczki Levente testvéreim családjával kimentünk egy kicsit a szabadba, ahol nagyon jó együttlétünk volt.

Augusztus 14.-én pénteken Szalárdra utaztunk, ahol feleségemnek két leánytestvére is lakik. Átutazóban voltunk és ott szálltunk meg éjszakára. Nagyon kedvesen fogadtak.
Augusztus 15.-én reggel Magyarországra, Kondorosra mentünk, ahol Irénke húgom nagyobbik leányának Elizának volt a menyegzője. Mivel a meghívottak az ottani imaházban nem fértek volna el, a menyegzői istentisztelet a helyi evangélikus templomban volt megtartva. Alkalmi igehirdetéssel a Bir. 1,1-3 alapján szolgáltam, majd kézrátétellel a helyi lelkipásztorral Farkas Zsolttal imádkoztunk az ifjú párért.


Augusztus 16.-án délelőtt és este is Monoron szolgáltam, ahol Seres Győző teológiát végzett testvér a meghívott lelkipásztor, aki Bályokról (Erdély, Bihar megye) származik és Magyarországon végezte teológiai tanulmányait és akinek az édesapja régi jó barátom.

Augusztus 17.-én hétfőn délelőtt feleségemmel együtt meglátogattuk a Seres Győzőt és feleségét Erikát akikkel egy kicsit közelebbről is megismerkedhettünk.
Délután vértestvéreimmel és családjukkal kimentünk a szabadba és együtt töltöttük a nap hátralevő részét.

Augusztus 18.-án kedden délelőtt hazafelé indultunk. Útközben Nagyváradon a szövetségnél és Lónán álltunk meg egy rövid időre, ahol a feleségem egyik kedves barátnőjével Halász Johannával és családjával találkoztunk, akinek a férje munkatársam volt mikor még Margittán dolgoztam. Lónán megkértek a testvérek, hogy maradjak ott az esti összejövetelen, amit meg is tettünk, hiszem nem volt véletlen és hiábavaló.

Éjjel 2,oo óra után értünk haza és nagyon jól esett a pihenés.
Augusztus 20.-án Ivánitzki István és felesége voltak a vendégeink. A bibliaórán együtt szolgáltunk István testvéremmel, majd együtt vacsoráztunk, beszélgettünk és imádkoztunk.

Nincsenek megjegyzések: