2009. augusztus 5., szerda

Képes beszámoló szabadságunkról

Július 19.-én de Bükszádon szolgáltam, du családommal együtt Csíkszeredában voltunk ahol meghívott vendégünk volt Kelemen Szabolcs Marosvásárhelyről aki a Hargita Központból jött le szolgálni, ahol a tinihetet vezette.


Az alkalom után szabadságra mentünk Libánra (Gyergyó és Udvarhely között), ahol tavaly is voltunk. Csendes hely ez, ahol nem zavar a telefon, az internet, még a villanyfénye sem.


Július 20.-át, a hétfői napot együtt töltöttük Novák Zsolt testvéremmel és családjával.
Július 21.-én, kedden délelőtt Zsolt egy gyergyói keresztyén rendőrrel látogatott meg, akit tavaly a sátoros evangélizáció alkalmával ismerhettem meg.
Július 22.-én szerdán este Gyergyóban voltunk az esti összejövetelen, ahol az alkalom végén sokat énekeltünk.


Július 22.-én csütörtökön du Borszékre mentünk, ahol szintén együtt voltunk Isten igéje mellett. Hazafelé menet Libánhoz közel egy nagy medvét is láttunk, ami az úttól alig 10 m-re épp hangyászott. A kocsi mellől vagy 3-4 percig néztük, ami után észrevett és tovább ballagott. Kár, hogy nem volt nálam a fényképező gép mert érdemes lett volna lencsevégre kapni.
Július 25.-én, szombaton reggel a gyerekeket Gyergyóba Novák Zsolt és Erika gondjaira hagytuk és a feleségemmel Nagyváradra mentünk. Útközben bementünk és meglátogattuk Tőtős János testvéréket akikkel kellemes időt töltöttünk együtt. Délután 5,oo óra felé érkeztünk Nagyváradra Király Mária húgomék ahol egy rövid időt töltöttünk, majd dr. Simon József testvérrel és feleségével találkoztunk megbeszélve a vasárnapi programot.
Július 26.-án de az 1.-es sz. gyülekezetben, du 6,oo-tól a rogériuszi imaházban bemerítési alkalommal szolgáltam.

A déli órában Marika húgomék találkoztunk Irénke húgom nagyobbik lányával, Elizával és vőlegényével Sándor Zsolttal, akikkel a közeljövőben esedékes menyegzőjükről váltottunk néhány szót. Az ízletes ebédet Szabó László lp. testvér családjánál fogyasztottuk el. A közös vacsora után meglátogattuk Sebestyén Jocóékat, akinek a felesége Emese, rokonság az én feleségemmel. Jól esett találkozni a sok kedves régi ismerőssel, rokonnal, lelki testvérrel.
Július 27.-én, hétfőn de miután feleségem testvérei közül kettővel is találkoztunk egy rövid időre, Székelyföld felé vettük az irányt. Már esteledett mire Gyergyóba érkeztünk, ahonnan a gyerekekkel együtt Libánra mentünk, ahol folytattuk szabadságunkat.
Július 28.-án, kedden délben ismét meglátogattak bennünket Novák Zsolt testvéremék, egy magyarországi unokatestvérével és családjával és velük együtt feljött Székely Béla kiskapusi lp. és családja is. Jó volt együtt beszélgetni és imádkozni. Az asztalnál 20-an ültünk.


Július 29.-én, szerdán este újból Gyergyóba mentünk a gyülekezetbe, ahol már szinte otthon éreztem magamat.
Július 30.-án, csütörtökön délután meglátogattak Novák Zsolt unokatestvére Györgyi és László családjukkal. Ezután a fiaimmal és Ricsivel (Zsolt tv. nagyobbik fiával) elmentünk a zetelakai tóhoz, ahol a fiuk egy nagyot fürödtek, ami annyira ízlett nekik, hogy alig lehetett őket kivinni a vízből.
Július 31.-én, pénteken reggel Novák Zsolt testvéremmel kimentünk Marosfőre, ahol meglátogattuk Marton Attilát és családját, akikkel áldott alkalmat tölthettünk együtt. Hiszem, hogy ez a találkozás egy tartós kapcsolat kezdete volt, amit az Úr gyümölcsöztessen az Ő országa terjedése érdekében azon a vidéken.
Déli 2,oo óra körül hazafelé indultunk és este kb. 6,oo óra felé az Úr kegyelméből békességben haza is érkeztünk.
A következő napon, augusztus 1.-én várt a sok tennivaló. Ezen a napon volt 7 (hét) éve, hogy Sepsiszentgyörgyre költöztünk. Visszatekintve, olyan rövidnek tűnik ez az idő.
Hála az Úrnak mindazért amit ez idő alatt adott nekünk és az itteni gyülekezeteknek.
(Hamarosan folytatom...)


Nincsenek megjegyzések: