2009. május 4., hétfő

Szellemi és testi gondok

Az elmúlt héten több dolog is összejött nálam. A hét első felében két nehéz szellemi természetű gyülekezetünket ért támadással kellett szembe nézzek, majd a hét második felében, pontosabban pénteken a csernátoni ifjúsági alkalomról kellett hamarabb hazajöjjek mivel az eddigi legerősebb epekrízis vett erőt rajtam. Hazaérve Ivánitzki Efraim taxis testvérem a feleségemmel bevittek a sürgősségire, ahol a gyógyszerek hiánya miatt még egy jó órát jajgattam. Végül a feleségem által megvásárolt gyógyszerek hatására egy kicsit szűnni kezdett az erős fájdalom, ami után ekográffal is megvizsgáltak. Ez utóbbi és az érkezéskor levett véreredmények kimutatták, hogy az epém tele van kövekkel és sárral és az epe fal is el van vastagodva. A majd két órás perfúzió alatt értettem meg miért is időzítette Isten ezt a krízist erre az időpontra. Ugyanis mellettem feküdt egy 25 éves fiatalember, aki néhány éve miután elveszítette előbb édesanyját (édesapja megölte), reá két hétre elveszítette édesapját is (hirtelen meghalt), ő alkoholista lett. Többek között megkérdezte, hogyan tudna ő ettől megszabadulni? Miután felsorolt néhány emberek által elképzelt lehetőséget, elmondtam neki, hogy egyetlen tartós és igazi megoldás Jézus Krisztus. Nem sokat beszélhettünk, de én ennyinek is örültem. Azóta is imádkozok érte, hogy még találkozzak vele. A perfúzió lejárta után közölték velem, hogy bent kell maradjak, mert meg kell műtsenek. Saját felelősségemre kiengedtek ugyan de tanácsolták, hogy minél hamarabb műttessem meg magam, míg rosszabbra nem fordulnak a dolgok.
Szombaton egész nap nagyon gyengének éreztem magam testileg de lelkileg az Úr megerősített és felkészített az ifjúsági óra alatt való beszélgetésre.
Vasárnap sem volt ez másképp. Mindezek mellett de itthon Sepsiszentgyörgyön az anyáknapja alkalmával a Bír. 17,1-6 alapján szolgáltam, kiemelve Mika édesanyja bűneinek tanulságait. Este Erdő Endre presbiter és misszionárius testvér szolgált a 2Kir. 4,1-37 alapján a próféta feleség és a sunemita életét elemezve, power point-os bemutatóval illusztrálva.


Endre testvért elkísérte Király Barna tv. is akikkel a vacsora alatt jól elbeszélgettünk, majd utána ők földi otthonuk felé mi pedig pihenőre tértünk.
Hétfőn a háziorvos az eredmények láttán még felirt 15 db injekciót is. Boros Róbert és István József tv-ek közbenjárása folytán szerdán reggel az udvarhelyi sebészetre kell befeküdjek ahol egy ujabb kivizsgálás után vsz. meg fognak műteni. Aki teheti kérem imádkozzon értem. Előre is köszönöm.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Róma 8: 28, 29 most is igaz.
Az Ő Fia ábrázatát vésegeti próbák által.

Ha a Mindenható Isten teremtette a megszámlálhatatlan csillagokat, és mindegyiket nevén szólítja, akkor biztosan tudhatod, hogy nincs rejtve a sorsod Isten előtt, és ő tud a te betegségedről!
Ésaiás 40: 26-28.

Ha a mennyei Atyának gondja van arra, hogy napról-napra táplálja az égi madarakat, amelyeknek egyébként nincs örökkévaló értéke, rád ne lenne gondja, rád, akinek az örökkévaló életéért az Úr Jézus Krisztus, az Isten Fia kereszthalált halt?
Ha a mennyei Atya gondoskodik a mezei liliomokról, és csodálatos színpompába öltözteti őket, pedig azoknak nincs örökkévaló értéke, sokkal inkább gondoskodik, az Ő szolgájáról. Máté 6: 25-30.

Legyen veled Ő, aki mindent tud, mindenütt jelen van és minden hatalma meg van.

Testvéred az Úrban,
Lukács János.

Kónyairénke írta...

Én pedig szüntelenül remélek,és folyton dicsérlek téged.Sok nyomoruságot és bajt láttattál velem,de újra megelevenitesz,még a föld mélyéből is újra fölhozol engem.Igen naggyá teszel,hozzám fordulsz,és megvigasztalsz.Zsolt:71:14,20-21.Imádkozunk mi is Érted,legyen veled ay Úr a műtéten testvéreid Kónya Dénes és Irénke.