2009. március 5., csütörtök

Új mobilszolgáltatás

Kedden, márc. 3.-án du 5,oo óra után megérkezett a Vodafone által postázott telefon készülékek nagyrésze. Ezután Bükszádon voltam bibliaórán ahol az alkalom végén még jó hosszan elbeszélgettünk a soron levő igék kapcsán.
Szerdán, március 4.-én délelőtt megérkeztek a Vodafone-os SIM kártyák is. Nagy örömmel vettem át, hogy mostmár vihetem is a megrendelőknek. Mikor a csomagocskát kibontottam látom, hogy a borítékon levő kód egysem egyezik a papíron levővel, a telefon számok pedig nincsenek a SIM kártya borítékjára írva. A bukaresti Vodafone cég egyik képviselője arra kért, hogy küldjük vissza nekik, tisztázás végett. Erre azt válaszoltam, hogy alig vártuk, hogy megérkezzenek, most pedig küldjem vissza?! Betettem a SIM kártyát a készülékbe és felhívtam a régi számomat ahol láttam milyen szám hívott, így rájöttem, hogy csak a kódoknál van gond, mert a Gergely Piroska által leküldött számok mind megvoltak. Így egy kis munkával ugyan, de megoldottam a problémát, úgyhogy nem kellett visszaküldjük. Délután Márkosfalván, este Kézdin és Csernátonban szolgáltam, ahol az ige üzenete után az új telefonkészülékeket is adtam a testvéreknek, az új számokkal együtt.

Az új elérhetőségem 0735501016.
A régit (0749271471) már nem használom.

Csütörtöktől, márc. 5.-étől négy estén át Kézdivásárhelyen tartunk evangélizációs alkalmakat. Kérlek titeket, imádkozzatok érettünk.

Nincsenek megjegyzések: