2009. március 2., hétfő

A legszebb munka

Febr. 20.-án, péntek este 6,oo órától Csíkszeredában egy házi közösségen vettem részt a képen látható testvérekkel illetve barátkozókkal, Pap Rózsika testvérnő lakásán.

Az alkalom után Kui Bálint és Lázár Ede testvérekkel a csíkszeredai gyülekezet gondjairól és jövőjéről beszélgettünk. Ezután a Hargita Központba mentem ahol szombaton 21.-én délelőtt a SzMk tanácsában meghallgattuk Győrfi Tóbiás testvért, mivel a baróti körzet gyülekezetei kérik testvérünk felavatását a lelkipásztori szolgálatra. Ezen az estén részt vettem itthon az ifjúsági órán is ahol a bizonyságtételről volt szó.
Vasárnap, 22.-én de Csernátonban, du Márkosfalván, este pedig Kézdivásárhelyen voltam.
Hétfőtől Csernátonban evangélizációs hetet tartottunk.
Hétfőn és kedden, 23-24.-én Boros Gyula szalontai lp. szolgált a Lk. 18,35-43 illetve a Zsid. 11,6 alapján.
Szerdán, 25.-én Simon András szentmártoni lp. a Rm. 6,23 alapján. Ennek előtte résztvettünk a márkosfalvi és a kézdivásárhelyi alkalmakon, ahol Simon András lp. és Erdő Endre gyülekezeti vén testvérek szolgáltak. Csütörtökön és pénteken, 26-27.-én Péter István sarmasági lp. a Lk. 13,10-17 illetve a Mt. 22,1-14 alapján szólta Isten igéjét. Péntek este Csernátonból a Hargitai Központba utaztam, mivel szombaton reggel tanítanom kellett a Székelyföldi Bibliaiskolában. Örömmel töltött el a diákok életében tapasztalható lelki növekedés. Ezen a napon különösen szép volt a Hargita.

Hargita még téli "köntösben"

Szombaton, 28.-án Novák Zsolt misszionárius tv. a Rm. 6,19-23 alapján hirdette a szabadulás evangéliumát. Ezen az estén két fiatal is jelezte szabadulási vágyát. Dicsőség érte Istennek! Vasárnap március, 1.-én délelőtt itthon szolgáltam az előírt igékből, majd két beteg testvért is meglátogattam akikkel az úrvacsorához is járultunk. Este Győrfi Tóbiás meghívott baróti lp. szolgált a Jel. 22,14-17 alapján. Ezen az estén még két fiatal jelezte megtisztulási vágyát. Az Úré a dicsőség, hogy adott áttörést és győzött az Ige ereje! Az Úr tartsa és áldja meg azokat akik elindultak! Hétfőn és csütörtökön a helyi trió, kedden és pénteken a sepsiszentgyörgyi fiatalok, szerdán Simon András és Erdő Endre, szombaton Novák Zsolt, vasárnap pedig a baróti fiatalok szolgáltak énekekkel, bizonyságtevésekkel. Jól eső érzés volt látni a helyi gyülekezet testvériségének pozitív hozzáállását, aminek hiszem meg lesz az eredménye.
"Azért szerelmes atyámfiai erősen álljatok, mozdíthatatlanul, buzgólkodván az Úrnak dolgában mindenkor, tudván, hogy a ti munkátok nem hiábavaló az Úrban." 1Kor. 15,58

2 megjegyzés:

Borzási Márta írta...

Köszönöm ezeket a képeket Zoltán testvér! Olyan régen nem találkoztam az öcsémmel. Most nagyszerű, hogy bár láthatom.

Anna Isten oltalmában írta...

En is koszonom a csikszeredai kepet.Nagyon orulok annak,hogy a hazi kozosseg alkalmaira is elmesz.Az Ur adjon neked sok erot,kitartast ebben a szolgalatban.
Lenne ez a fiatal pasztoroknak buzditas,mert nehany helyen csak a vasarnapi szolgalatokra mennek el a kis falvakba.Hetkoznap elhanyagoljak.Az 0 okulasukra is jo,hogy vezeted ezt a blogot.Legyen rajtad az Ur aldasa!