2009. március 14., szombat

Az Úr öröme gyengeségek között

Hétfőn, márc. 9.-én délután 4,3o-tól Mikóújfaluba volt közösségi alkalmunk, amit személyes beszélgetéssel töltöttünk. Hiszem az Úr indított erre, mert ott élő testvéreim őszintén megnyillottak és elmondták harcaikat, kísértéseiket, amit együtt is az Úr elé hoztunk. Ezután 6,oo órától Bükszádon tartottunk bibliaórát.
Kedden, márc. 10.-én este Borzási Gyula testvéremmel vonattal utaztunk Nagyváradra, ahol másnap, szerdán, márc. 11.-én 10,oo órától a RMBGySz tanácsa ülésezett. Az áhítat alkalmával id. Veress Ernő tv. az 1 Tess. 5,12-24 szakaszból az imádság fontosságát emelte ki. Valóban áldott és békés légkörben zajlott a tanácskozás.
Még aznap este vonatra ültünk, hogy haza utazzunk. Éjjel 12,oo körül egy erős epekrizis ért utol ami nagyon meggyötört. Isten meghallgatta imádságomat és előbb az erős fájdalom elhordozásához adott erőt, majd kb. két órás kínlódás után elvette az erős fájdalmat. Áldott legyen érte szent neve! Csütörtökön, márc. 12.-én szinte semmire sem voltam jó, de estére az Úr megerősített és együtt lehettem szentgyörgyi testvéreimmel a bibliaórán ami számomra áldásos volt.
Pénteken, márc. 13.-án délután 16,oo órától a Székelyföldi Bibliaiskolába kellett tanítsak, ahol az Evangélizálás és tanítványság kurzus 1-4 leckéiből írtak a diákok dolgozatot.

Bibliaiskolások dolgozatírás közben

Szombaton, márc. 14.-én nagy sürgés forgás volt nálunk, mivel itt lett megszervezve a Székelyföldi Vasárnapiiskola Tanítók konferenciája. Erre az alkalomra 20-30 vendég tanító érkezését vártuk.

A feleségem köszönti székelyföldi tanítótársait

Erről Sallai Mária és/vagy a feleségem blogján biztosan többet olvashattok a következő napokban. Én ezalatt a vasárnapi szolgálatokért imádkozok és készülök az Úr elé tenni azt a keveset amivel rendelkezek, hogy megsokszorosíthassa és megáldhassa azt a bükszádi és a csíkszeredai testvéreim részére, ahol ha az Úr akarja és élek, a holnapi nap folyamán szolgálni fogok. Imádkozzatok érettem, mert még mindig nem vagyok a legjobban testileg...

Nincsenek megjegyzések: