2009. február 13., péntek

Istentől kapott alkalmak

Február 5-6.-án Papp Dezső lp. testvérem meghívására a Biharpüspöki Gyülekezetben voltam evangélizációs alkalmakon. Mivel a gyerekek egy hetes vakációt kaptak az egész családom (Eszter kivételével) elkísért Bihar megyei utamra. A fiuk Szalárdon Elek Gyula sógoromék, mi a feleségemmel pedig Marika húgomék voltunk elszállásolva. A csütörtöki nap folyamán anyósomat is meglátogattuk, aki Nagyváradon van a kórházba. Péntek délbe Papp Dezső testvéremék voltunk ebéden, akikkel felidéztük azokat az együtt töltött régi szép időket, amiket az Úr adott nekünk 1995-2002 között.

Első este Isten igazságosságáról, második este pedig Isten kegyelméről beszéltem az Ez. 18, 20-32 illetve a Jón. 2 alapján. Mindkét este szabad légkör volt a gyülekezetben, úgyhogy nem volt nehéz igét hirdetni.

Második este többen is voltak olyanok akik a felhívásra jelezték, hogy szükségük van Isten kegyelmére. Mindkét este nagyon szépen énekelt helybeli énekkar is. Az Úr áldja meg és gyümölcsöztesse szolgálatukat.
Szombaton, 7.-én este 8,oo óra után békességben értünk haza.
Vasárnap 8.-án délelőtt és délután Csernátonban szolgáltam. Jól esett találkozni Garai Zsolt zenetanár testvéremmel, aki néhány napos szabadságát töltötte csernátoni rokonainál. A délutáni alkalommal együtt szolgáltunk Paul Elemér testvérrel Brassóból aki családjával együtt látogatott meg bennünket. Este Kézdivásárhelyen voltam ahol szintén kedves alkalmunk volt a testvérekkel az ige mellett.
A következő hét első napjaiban a gyülekezet épületének hátsó részében az egyik vállalat munkásai termopanra cserélték az ablakok és az ajtók nagy részét, majd a lp.-i lakás egyik ajtóját és ablakát is.
Febr. 12.-étől Sepsibükszádon tartottunk evangélizációs estéket.
Csütörtökön Dóczi György lp. a Jn 3,16 alapján Isten szeretetéről, pénteken Módi Miklós lp. a Jn 8, 35-51 alapján az ördög hazugságairól, szombaton János Csaba lp. a Lk 19,1-10 alapján egy kis ember nagy találkozásáról, míg vasárnap este Borzási Gyula lp. az 1Pt 2,1-10 alapján a megvetett drága kőről Jézusról, a drága vérről, a drága hitről és az Istentől kapott drága igéretekről beszélt. Péntek este a szentgyörgyi fiatalok, szombat este a kovásznai fiatalok, míg vasárnap este a körzet kvartettje szolgáltak énekekkel és bozonyságtevésekkel. Hála az Úrnak, hogy az elmúlt évekhez képest többen eljöttek a faluból, akik figyelmesen hallgatták az evangélium jóhírét. Utolsó este többen is jelezték, hogy szükségük van Jézus Krisztusra.
Közben pénteken 13.-án 13,oo órától egy eljegyzésünk is volt, ahol Módi Tamás Szilágyszentkirályról (Módi Miklós lp. másadok fia) menyasszonyául jegyezte el Czont Tündét Sepsiszentgyörgyről aki jelenleg Kolozsváron jogot tanúl.

Közben 14.-én, szombaton éjjel Eszter leányunk is hazaérkezett Marosvásárhelyről, és hála az Úrnak sikeresen vette a gyógyszerészeti egyetem első félévének vizsgáit.
Vasárnap 15.-én délelőtt itthon Sepsiszentgyörgyön szolgáltam a 4Móz 11,16-34 igékből, aminek alapján 1. Izráel népének megtéretlenségéről 2. Mózes kishitüségéről 3. Isten hatalmas tetteiről majd haragjáról beszéltem. Délben hosszú idő után újból együtt ebédelhettem családommal.
Minden érettünk mondott imádságot hálás szívvel köszönünk!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az Úr áldja meg a fiatalokat és kívánjuk, hogy maradjanak hűségesek egymáshoz.
Ti nem öregedtetek egy cseppet sem, pedig elég rég láttalak titeket. (Nagyon fiatalosnak néztek ki a jegyesek mellett.)
Nagy érdeklődéssel olvassuk blogotokat innen Ausztráliából.
Kívánjuk, hogy Isten használjon titeket ott a Székelyföldön és egész Erdélyben.