2009. február 17., kedd

Családom és Isten családja

Hétfőn igyekeztem egy keveset pihenni, majd a kedves feleségemet elvittem a város egyik cukrászdájába egy sütire és sétáltunk egyet. De mivel elég hideg volt elég hamar hazamentünk. Ezután a gyerekekkel töltöttem néhány órát, ami alatt mindegyikkel pingpongoztam valamennyit. Lefekvés előtt jót beszélgettünk a két nagyobb gyerekünkkel azokról a kihívásokról amelyekkel a mindennapi életben, úgy az iskolában mint mindenütt, gyakran szembe találják magukat. Mindezek után imában kértük Isten segítségét.
Kedden délelőtt a gyülekezeti újságunk anyagát próbáltam összeállítani, majd délután 5,oo-től Mikóújfaluban, este 6,oo-tól pedig Bükszádon voltam összejövetelen. Nagy öröm volt látni, hogy az elmúlt evangélizációs esték nem voltak hiába. A bibliaóra végén egy kedves idős katolikus nőszemély összetörve imádkozott azért, hogy Isten bocsássa meg a bűneit és adjon neki új és örök életet. Hála van szívemben azért, hogy Isten igéjének ma is van hatalma üdvözíteni azokat akik erre vágynak. Dicsőség Istennek!

Nincsenek megjegyzések: