2008. december 15., hétfő

Hangulat és valóság

A rendszerváltás óta, ahogy telnek az évek, felénk is már december elején megkezdődnek az ünnepek. Díszbe öltöznek a városok, ahol csillogó fénydekorációk hívják magukra az emberek figyelmét, próbálva jó hangulatot kelteni azok érzésvilágában is, akiknek amúgy igazából nem nagyon, vagy alig van minek örüljenek ebben a gazdasági, politikai és vallási válságba jutott világban. Ilyenkor úgy tűnik, mintha egy rövid időre álarc mögé bújnának az emberek, próbálva mást mutatni a valóságnál. Szívemben nagyon hálás vagyok, hogy életem örömét nem a hangulatkeltő dolgok nyújtják, hanem az, Akiről Dávid ezt mondta: "Teljes öröm van tenálad, jobbodon gyönyörűségek vannak örökké." (Zsolt. 16,11)
Az elmúlt hét folyamán Isten kegyelme folytán még egyszer megfordulhattam a körzet minden gyülekezetében: kedden Mikóújfaluban és Bükszádon, szerdán Márkosfalván, Kézdivásárhelyen és Csernátonban, csütörtökön itthon Sepsiszentgyörgyön, péntek este a csernátoni, szombaton a sepsiszentgyörgyi fiatalok között. Különösen jó alkalom volt Csernátonban a Benedek családnál tartott ifjúsági alkalom, ahol a Rm. 6,19-23 alapján az igazság szolgálatára átadott életről beszélgettünk. Mindig olyan öröm tölti be a szívemet mikor az ige visszhangra talál a szívemben és azokéban akikkel együtt lehetek és imádságra késztet.
Vasárnap délelőtt és délután Csernátonban, este pedig Kézdivásárhelyen voltam és az előírt igék alapján szolgáltam. Tudom és hiszem, hogy az adventi hangulaton túl Isten igéje nem hangzott hiába, hanem elvégzi valóságos munkáját mindazok szívében akik készek engedni annak. Az Úr őrizzen minket, hogy hangulattól hordozott keresztyének legyünk.

Nekem többet ér Jézus mint rivaldafény,
Nekem többet ér Ő mint a népszerűség.
Nekem többet ér Jézus, hogy hű legyek,
Nekem többet ér hirdetni szent neved,...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi történt, hogy az utóbbi bejegyzéseidben nem tetted közzé vasárnapi igeszolgálataid vázlatait?!
Tudjál róla, hogy nekünk ezek sokat jelentenek! Van, hogy mikor találkozunk a testvérekkel, annak alapján beszélgetünk, majd imádkozunk. Sok áldást nyerünk az Úrtól kapott gondolataidból. Ha teheted, folytasd. Sőt, jó lenne hallgatni is igehirdetéseidet. Nem lenne erre valamilyen mód???

B. Z. (Magyarország)

KISS ZOLTÁN írta...

Mindenért az Úré a dicsőség!
Nem végleg hagytam abba. Megpróbálom a jövőben folytatni.
Köszöntelek benneteket és kívánom, hogy minden Ige(hirdetés)legyen áldás számotokra.
Köszöntöm a többi ismerősöket is.
Kiss Zoltán