2008. október 31., péntek

Ünnepélyek és hétköznapok

Ma reggel azon gondolkoztam, hogy a hívő életünket nem csupán nagyszerű ünnepélyek (hálaadó alkalmak, bemerítések, imaházmegnyitók, ifi konferenciák) képezik, hanem egyszerű hétköznapok is, amelyeken ugyanúgy megtapasztalhatjuk az Úr szeretetét és áldásait. Isten egyhangúnak tűnő hétköznapjainkban is megszólít igéje által, vigasztal, figyelmeztet és nevel. Félreértés ne essék! Nem vagyok ellene az ünnepélyeknek, sőt szeretem azokat. Olyan jól esett például az elmúlt vasárnap együtt örülni testvéreimmel az imádság házának, együtt hál átadni azokkal akik testvéreim az Úrban! A vasárnapi alkalmakon, akár kisebb (falusi) vagy nagyobb (városi) gyülekezetekben, az igeszolgálatok által felkészít bennünket az Úr, hétközben pedig vizsgázunk... :) Uram légy kegyelmes hozzám és népedhez!
Hétfőn Mike József testvér volt nállunk és mivel még másnap is volt tennivalója városunkban, itt is aludt. A vacsora alatt és után beszélgettünk, majd imádkoztunk úgy a régebbi, mint az új szolgálati helyeiért.
Kedden az egyik gyülekezetnek két db. új hangfalat vásároltam nagyon jó áron, jó minőségben, amit kb. 2-3 hete rendeltünk meg. Este már az új óra szerint mentem a körzetbe, előbb Mikóújfaluba majd Bükszádra. Mindkét helyen tapasztaltuk, hogy jelen volt az Úr.
Szerdán délelőtt a november 15.-ére tervezett Férfikonferencia programját állítottam össze, amit a Borzási Gyula testvérrel való egyeztetés után előbb elektromos, majd postai úton is elküldtem az érintetteknek. Kérlek imádkozzatok velünk ezért az alkalomért. Dél múltával 2,oo óra után a körzetbe indultam, ahol a téli időszámításra való átállás óta Márkosfalván du 3,oo, Kézdin 5,oo, míg Csernátonban 7,oo órától vagyok összejöveteleken. Különös öröm nekem ezekben a gyülekezetekben szolgálni még akkor is, ha jelenleg kevés eredményt láthatunk. Hiszem és tudom, hogy "...a maga idejében aratunk ha el nem lankadunk." (Gal. 6,9)
Csütörtökön a márkosfalvi gyülekezetből az egyik fiatal család PC-jét igyekeztem "életre kelteni", mivel egészen megtelt vírusokkal. Amatőrként alig tudtam lementeni a rajta levő dolgokat, de végre sikerült. Ezért is külön hálát adtam az Úrnak. Este 6,oo órától bibliaóránk volt itthon és az 1Pt. 4,1-11 verseivel foglalkoztunk, amiben az Isten akarata szerinti életre buzdított bennünket az Úr. Ezután a gyülekezettel együtt megnéztük a dr. Giorgiov Adrián lp. tv. által összeállított Pro Afrika CD-t. A végén többen is kértek a kenyai gyermekek és családok részére készült támogatási ívből. A pár hónapja a Szeretet lapban közölt úti beszámolókra már többek szíve megmozdúlt, de most újabb testvérek, családok szeretnének bekapcsolódni ennek a missziónak a támogatásába. Jóleső érzés volt tapasztalni, hogy testvéreim nemcsak elméletben de gyakorlatban is készek Isten akaratának a teljesítésére. Áldott legyen Neve érte!
"Uram! Folytasd kérlek bennem a jó munkát, Te kezdted el, Te vidd véghez mit tervedbe foglaltál. Nem számít mit tesznek mások, én rendelkezésedre állok, hogy szerető kezed érintése formáljon át."

Nincsenek megjegyzések: