2008. október 4., szombat

Legyetek készen ti is...

Az elmúlt napokban többnyire a vasárnapra - október 5.-ére - tervezett bemerítésre és hálaadó alkalomra készültem.
Csütörtök este a bibliaóra után tagfelvételt tartottunk, aminek keretében meghallgattuk a bemerítésre jelentkezők megtérésükről való bizonyságtételét, majd hitvallásunk kérdéseivel kapcsolatosan kérdeztük meg őket. Azért is jók ezek az alkalmak, mivel a régebbi gyülekezeti tagokban is felfrissülnek azok a bibliai tanítások, melyeket hitünk alapigazságaiként tartunk számon.
Péntek este Csernátonba voltam feleségemmel. Míg én az ifjúságin voltam, addig ő meglátogatta Rákosi (Bertalan) Ibolyát aki épp ezen a napon jött ki a kórházból. Az ifjúsági végén én is beléptem néhány percre. Hála az Úrnak, hogy Ibolya jobban van. Aki ismeri imádkozhat érte. Mielőtt eljöttünk mi is ezt tettük. Az Úr hallgassa meg könyörgéseinket!
Ma a bemerítő medencében levő víz melegítése, a vasárnapi program véglegesítése, a feleségemnek való segítkezés, stb. feladatai várnak rám. Ilyenkor (is) igyekszem vigyázni arra, hogy legyen elegendő időm imádságban az Úr előtt való megállásra. Vendégigehirdetőnk Sallai Jakab nyárádmagyarósi lp. testvér lesz. Az Úr őrizze és tegye áldottá szolgálatát!
Imádságom, hogy mindaz ami történni fog a holnapi napon szolgálja az Úr dicsőségét, választott népe lelki növekedését és a még Isten nélkül élő vendégeink hitre illetve megtérésre jutását!
Áldásokban gazdag hétvégét kívánok mindenkinek! Imádkozzatok értünk!

Nincsenek megjegyzések: