2008. október 13., hétfő

Itt van az ősz

Elrohant az elmúlt hét is. Gyönyörű őszi idő van nálunk. Az elmúlt napokban csodálkozva figyeltem a sárguló levelek hullását amiben Isten kezét látom. Ez is sok mással együtt az elmúlásról beszél.
Kedden Nagyváradra utaztam a második félévi tanácsülésre. Mivel szerdán egész nap tanácskoztunk csak csütörtökön indultam haza. Este a bibliaóránk volt az 1Pt. 2 igéiből amiben az engedelmesség gyakorlatára hívott minket a mi Istenünk. Pénteken este Csernátonba voltam ifjúsági alkalmon ahol a Pál életében levő megpróbáltatásokról beszélgettünk.
Vasárnap délelőtt Csernátonba voltam és az előírt igéből szolgáltam. Útban Nagyvárad felé a feleségemmel meglátogattuk anyósomat aki Kolozsváron van kórházban, mivel egy hónap leforgása alatt másodjára kellett megműtsék. Hála az Úrnak jó lelki állapotban találtuk. Imádkoztunk és tovább indultunk. Este 10,oo körül értünk húgomék ahol szülinapi vacsorával vártak bennünket, ugyanis a Márk fiuk ezen a napon töltötte 6. életévét. Az Úr tartsa és áldja meg!
Veress Efraim testvéremmel utazunk tovább Magyarországra egy testvéri találkozásra a Köves Anikó meghívására. Ha lesz lehetőségem (nettkapcsolat) a következő napokban még jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések: