2008. szeptember 24., szerda

Az Úr napja(i)

Vasárnap délelőtt Bükszádon voltam. Az ige ezen a napon is megmért engem és minket, de meg is vigasztalt. Az úrvacsoránál a Zsid. 12,24 alapján Jézus vérének erejéről elmélkedtünk, ami nem bosszúért, hanem kegyelemért kiált. Velünk voltak a Mikóújfaluból való testvérek is. A déli órát kihasználva, két családot is meglátogattam, akikkel áldásos beszélgetésünk volt.
Délután 5,oo órától Csíkszeredába szolgáltam az előírt igéből, ahol vendégeink voltak Lázár Zsolt (Lázár Ede testvére) és családja a newyorki gyülekezetből.

Jel. 6, 9-11 Az ötödik pecsét

A mártírok életének üzenete...

I. Amit Isten gyermekeinek vállalniuk kell ezen a földön 9.v.
1. Az Ő beszédét minden mással szemben
2. A tőle kapott bizonyságokat minden körülmények között
3. Testünknek az Úr oltárára való odaszánását
4. A szenvedést ha úgy akarja

II. Amit ezért a menyben majd tőle kapunk 11.v.
1. Fehér ruhákat
2. Örök nyugalmat
3. Jelenlétében való életet
4. Biztos igazságszolgáltatást

Az alkalom végén tagfelvételt tartottunk, amikor egy kedves nőtestvért vettünk fel bemerítésre. Kérlek imádkozzatok ezért a gyülekezetért, mert úgy látom, hogy nagyobb szükségük van lelkipásztorra mint talán bármikor. A finom vacsorát Lázár Ede testvérék fogyasztottuk el, ahol alkalom volt a bátyjával és kedves családjával való közelebbi megismerkedésre. Ugyanezen az estén ünnepelte Lázár Anna Boglárka (Ede és Irénke leánykájuk) a 6. életévét. Az Úr áldja és tartsa meg!
Hétfőn délelőtt kivettem a Szeretet lapokat, számlákat fizettem és betegeket látogattam. Többek között id. Barabás József és Német József testvéreket. Késő délután János Csaba testvéreméket is meglátogattuk, ahol több szempontból is hasznos időt töltöttünk. Jó volt együtt beszélgetni és végül együtt imádkozni!
Kedden egy meghibásodott nyomtatót javíttattam meg, majd egy bibliai program időkorlátos változatát is letöltöttem, amire János Csaba testvérem hívta fel a figyelmemet. Késő délután Mikóújfaluba, este pedig Bükszádon voltam. Mikor hazaértem már várt Szűcs Ruben, akivel folytattuk a bemerítésre való felkészítést, amely alkalmon részt vett Sámuel fiam is. Nagyon áldott beszélgetésünk volt, majd őszintén az Úr elé állva imádkoztunk. Áldom az Urat ezekért az alkalmakért!

Nincsenek megjegyzések: