2008. szeptember 20., szombat

Ad megtérést az Úr!

Kedden 13,oo órától feleségemmel és Gyenge Gabriellával Bükszádon voltunk egy temetésen. Szabó Julianna testvérnő férje, a Béla bácsi halt meg. Kívánjuk az Úr vigasztalását a család minden tagjának, köztük Ágotának és Marikának is. Kora este Ivánitzki Efraim testvéremmel az örkőn voltunk, annál a családnál ahol a feleség megtért és készül a bemerítésre. Jó volt hallani őszinte imáját és látni életében Isten munkáját. Mikor hazaértem, Sámuel fiam kérte, hogy nem e lenne egy kevés időm reá. Miután az irodában kettesben hosszan elbeszélgettünk, imádkoztunk.
Sámuel fiamnak erre az imájára vártunk feleségemmel együtt már jó ideje, amit úgy gondolom sokáig nem fogok elfelejteni!
Őszinte töredelemmel sírva vallotta meg bűneit és kért bocsánatot Istentől. Istené legyen ezért is a dicsőség! Ezt csak azért írtam le, hogy örüljetek velünk! (Lk. 15,6)
Szerdán délelőtt néhány házkörüli dolgot végeztem el. Délután és este Márkosfalván, Kézdivásárhelyen és Csernátonban voltam. Ismét jó volt látni és hallani kedves testvéreimet.
Csütörtökön az irodámban és a gépemen tettem rendet a dolgaim között. Este itthon volt bibliaóránk ahol a Krisztusban levő biztos üdvösség témájával foglalkoztunk. Az alkalom utolsó részében kiscsoportokban adtunk hálát a felkínált és elfogadott üdvösség lehetőségéért. Az összejövetel után Szűcs Rubennel a hitvallásunk alapján beszélgettünk, aki szintén szeretne bemerítkezni. Ezután bejött hozzám Sámuel aki azt mondta: Apa! Úgy örülök, hogy ma este én is hálát adhattam azért, hogy van üdvösségem! Olyan jó volt ezzel az örömmel lefeküdni akkor este!
Pénteken Eszter leányom PC-jét tettem pontra, amit majd magával visz Marosvásárhelyre az egyetemre. (Kérlek imádkozzatok, hogy kapjon megfelelő albérletet.)
Este 8,oo-tól Csernátonba az ifjakkal A hívők példaadása volt a téma. Hazafelé jövet mikor megálltam az egyik töltőállomásnál meglepett, hogy a hőmérő csak 5 C fokot mutatott. Mindez a tél közeledtét jelzi. Azért adtam hálát, hogy családommal együtt minden nap érezhetjük mennyei Atyánk szeretetének melegét.
A szombati nap általában a vasárnapra való készüléssel telik. Imádkozva kérem az Urat, hogy Igéje ajtaját nyissa meg újból előttem, hogy Tőle kapott üzenettel állhassak a testvérek elé. Ámen!

Nincsenek megjegyzések: