2008. augusztus 8., péntek

Emlékezni jó

Augusztus 1.-én volt hat éve, hogy a Sepsiszentgyörgyi gyülekezet és körzet meghívására, Isten vezetése folytán ide költöztünk. Meg vagyok győződve arról, hogy az Ő akaratából vagyunk még ezen a vidéken.

Ilyenek voltunk akkor

A friss hegyi levegőn megnőttek gyermekeink

Az elmúlt hat év alatt nagyon sok kedves alkalmat éltünk át az itteni testvérekkel. A számunkra kellemetlennek látszó dolgokat, Isten szintén javunkra fordította. Tehát mindazért ami volt, egyedül Istennek adunk hálát és dicsőséget!

A tini hét és a menyegzőt követő bihari családlátogatások és kocsijavítás miatt majd két hetet hiányoztam a körzetből. E hét elején már alig vártam, hogy találkozzak kedves testvéreimmel.
Kedden többek között vér szerinti testvéreimről és családjukról emlékeztem meg az Úr előtt. Imádságban és bőjtben találkozunk minden hónapnak ezen a napján, amikor is kölcsönösen könyörgünk egymásért. Az Úr hallgassa meg imádságainkat!

Balról jobbra: Irénke (39), Zoltán (44), Adina (42), József (37) és Mária (30)

Délután Mikóújfaluban és Bükszádon frissen éltem át az összetartozás áldását magyar és roma testvéreimmel, és azokkal a rendszeres hallgatókkal akik látogatják alkalmainkat.
Szerdán ugyanezt tapasztaltam Márkosfalván, Kézdin és Csernátonban is, ahol a testvérekben szintén az egy testhez való tartozás örömét és ragaszkodását láthattam, akinek a feje nem más mint Jézus Krisztus. Ez az egyik titka a gyülekezet tagjai között levő igazi egységnek!
Csütörtökön délelőtt János Csaba testvérem és családja ugrottak be hozzánk, akikhez minden tekintetben közel vagyunk. Délután 6,oo órától a helyi elöljárókkal tartottunk megbeszélést, majd bibliaóránk volt a gyülekezettel, amin a Mal. 2. részében levő komoly figyelmeztetésekkel foglalkoztunk.
Az alkalom végén jó beszélgetésem volt több testvéreimmel is, akiknek vigasztalásra és bátorításra volt szükségük. Míg ezt tettem, én is felbátorodtam. Az Úr erősítse meg őket a mindennapok küzdelmei között!
Bertha László és családja Székelyföldön töltött szabadságuk alatt most voltak utolsó alkalommal együtt velünk, mivel pénteken haza utaznak. Együtt vacsoráztunk és beszélgettünk velük sokáig. Szinte napra pontosan hat éve, hogy megismertük őket.

A Bertha és a Kiss család (egy része) 2005-ben

Már akkor szívünkbe fogadtuk és zártuk őket, amely kapcsolat azóta évről évre erősödött. Kedves testvéreket kaptunk bennük az Úrtól, akik ajándékok a számunkra, valahányszor haza jönnek. Laci testvérem néhány alkalommal szolgált is gyülekezetünkben, amelyek nagy áldást jelentettek nekünk. Az Úr áldja meg őket és munkájukat gazdagon!

Nincsenek megjegyzések: