2008. május 19., hétfő

Menyegző Pestszentimrén

Ahogyan azt már említettem, kedden este 8,30-tól Kolozsváron az egyetemisták alkalmán szolgáltam Az igazi szabadság bizonyítékai témával, ahol kb. 70-80 erdélyi fiatal egyetemista volt jelen. Az alkalom végén többen is odajöttek és rám köszöntek. Voltak akik kérdő tekintetem láttán mosolyogva kérdezték: Kiss testvér már nem ismer... nem emlékszik mikor nálunk járt...?! Hiába, az idő nemcsak felettem, de fiataljaink felett is telik és míg én öregszem, ők érett felnőtté lesznek. Az Úr áldja meg őket!
Szerdán reggel a feleségem, Bálint Pál és Ibolya testvérekkel Hollandia, én pedig Sepsiszentgyörgy felé vettem az irányt. Útközben egy gödör éles széle úgy begörbítette a bal első kerekem peremét, hogy az azonnal leengedett. Nem igazán értem miért is fizetem az útadót ami az idén duplája lett a tavalyinak...?!
Csütörtökön gyermekeimmel Nagyváradra utaztunk és Marika húgomék szálltunk meg éjjeli szállásra.
Péntek
délelőtt indultunk tovább Budapest felé, ahová hozzánk csatlakozott egyik unokatestvérem, Nagy Irénke (Érszőllős) leánya, Tímea is. Délután érkeztünk Monorra ahol a két leánytestvérem Adina és Irénke laknak. Késő délutánra megérkeztek Marika húgomék és Ferenczi Jánosék is, akikkel szombaton egyik kedves unokatestvérünk Dubován Judit (Arad II.) és Vasadi Barnabás (Pestszentimre) Vasadi Teodor paksi lp. unokatestvére menyegzőjén vettünk részt.

Vasadi Barnabás és (Dubován) Judit

Alkalmi igeolvasás (1Móz. 2,15-18) és hirdetés

id. László Gábor ny. lp. áldást kér a fiatalok házasságára

Háló Gyula helyi lp. köszönti az új párt

Az ünnepi vacsorát a Margit híd budai oldalán levő Trófea vendéglőben fogyaszthattuk el, ahonnan gyönyörű kilátás volt a Dunára és a Magyar Parlament épületére.

A vendéglő előtt gyermekeimmel

Felejthetetlen alkalom volt találkozni a régnemlátott unokatestvérekkel, rokonokkal, ismerősökkel.
Hétfőre az Úr kegyelme és oltalma folytán békességben hazaértünk szolgálati helyünkre, ahol újabb feladatok várnak reánk. Holnap reggelre feleségem is hazaérkezik. Az Úr vigyázzon rájuk az úton!

U.I. Az előbbi bloggban említett id. Máté Zoltán tv. nem diakónus, hanem gyülekezeti vén. A tévedésért mindenkitől elnézést kérek.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönöm,Zoltán a Post-ot! Jó érzés volt olvasni...és felfedezni egy ismerős arcot:Háló Gyuláét,-ő lelkipásztorom volt a Dunaharaszti gyülekezetben. Isten áldjon meg Téged,Zoltán,Szeretteidet,és Szolgálatodat! Áldjon meg az ÚR! Üdvözöllek tisztelettel:Kovács "Zsotza" Zsolt