2008. március 7., péntek

Hála az Úrnak áldásosan fejeződött be a sepsibükszádi evangélizáció. Vasárnap este Boros Róbert lp. a Zsid. 2,1-4; 10-18 alapján szolgált. Az alkalom végén többen is jelezték, hogy nem szeretnének oda jutni, ahova a világ árja sodorja őket. Az Úr meghallgatta imánkat, mert voltak akiket Isten meggyőzött az üdvösség szükségességéről. Az Úr vezesse őket tovább, míg teljesen birtokába nem jutnak annak a bizonyosságnak, amit ezen a földön biztosra lehet tudni, hogy ÖRÖK ÉLETÜNK VAN!
Hétfőn Nagyváradra menet hazavittem Szűcs Ottó testvéremet és kisfiát Elődöt Radnótra, jelenlegi lakásukra. Kedden a Szövetségnél és a Szeretetnél voltak rendezni valóim. A Püspökiben, Ófegyverneken és Szalárdon levő rokonaim mellett több kedves testvéremmel, ismerősömmel találkoztam. Szerdán a RMBGySz tanácsában meghitt légkörben és az Úr jelenlétében majdnem estig gyűléseztünk ahol több dolgot is sikerült megbeszélni. Csütörtök reggel miután hugoméknak (Király Ferencné Mária) segítettem egy disznó levágásában, haza indúltam és du 3,oo órára békességben haza is értem családomhoz akiket szeretek és akik szeretnek. Este 7,oo órától Kézdivásárhelyen kezdtünk evangélizációs alkalmakat, amiről a következőkben fogok beszámolni.

Nincsenek megjegyzések: