2008. március 22., szombat

Csütörtökön az ünnepi szolgálatokra való készülés mellett sikerült megszerkeszteni, majd sokszorosítani a gyülekezetünk ÚTJELZŐ c. újságának márciusi, azaz ünnepi számát. Remélem hamarosan a szentgyörgyi ifjúság weboldalán is olvasható lesz az előbbi számokkal együtt... (!?) (Üzenet a web mesternek!!!) Az esti alkalommal gyülekezetünk tagjaival imádságos szívvel igyekeztünk átgondolni a mi Páskabárányunk nagy áldozatát, aki az önfeláldozásban is példánkká lett. Az alkalom után érkezett Győrfi Tóbiás IV. éves teológiai hallgató aki a szentgyörgyi és a csikszeredai körzetben fog szolgálni az előttünk álló ünnepen. Miután vacsorázott, elvittem Ivánitzki Efraim elöljáró testvérhez akiknél lesz szálláson, mivel nekünk is vendégeink érkeznek az ünnepre. Egyetlen anyósom és feleségem legnagyobb testvére férjével és két unoka öccsével látogatnak meg bennünket.
Pénteken Tóbiással Csernátonban, Márkosfalván és Kézdivásárhelyen szolgáltunk a vezérfonalban előírt igékből. Mivel csütörtök éjjel nagyon rosszul pihentem, különösen jól fogott a fiatal segítség. A gyülekezetekbe vezető utakat róva jót beszélgettünk testvéremmel, ami örömmel és jó reménységgel töltött el. Este az alkalom után Veress Bálint és Mária vendégeltek meg mint mindig most is nagy szeretettel. Pénteken éjjel hála az Úrnak jól pihentem és frissen ébredtem.
Szombat van, ünnep szombatja, ami készülődéssel telik mindenkinek a családban. Ma reggel az Úr előtt állva kértem, hogy az ünnep alatt legyen üzenete hozzám és nyissa meg a feltámadásról szóló igéket, hogy még inkább megismerjem feltámadásának erejét! (Fil. 3,10) A család, különösen a gyerekek nagy izgalommal várják a vendégeket, akik 2,oo - 3,oo óra felé kell(ene) hozzánk érkezzenek. Most jött meg Tóbiás, akivel elővettük egy kicsit a ping pong ütőt és fárasztani kezdtük a labdát. Látszik, hogy rég nem játszottam mert nemcsak, hogy kikaptam, de két - három meccs után hamar ki is fáradt nem a labda, hanem az Ütő. Na de a Sámuel fiammal folytatják amíg ők is az én sorsomra nem jutnak. Olykor talán nem ártana egy kicsit többet kikapcsolódni és többet mozogni. A közmondás jut eszembe amely azt mondja: Ép testben az ép lélek! Na de most fontosabbnak tartom az ünnep áldására való koncentrálást és az ezért való imádságot, amit hiszem meghallgat Uram nemcsak értem, hanem mindazokért a testvéreimért, szolga társaimért akiket elé hozhatok.
Kívánom, hogy a feltámadás túláradó öröme töltse be mindazok szívét akik Vele együtt feltámadtak és adjon erőt úgy bizonyságot tenni az élő Úrról, hogy minél több szellemi halálban élő ember sírja megnyíljon, akiket Ő kihozva onnan, bevihessen az Általa ígért országba. (Ez. 37, 12)

U.I. Elnézést a hibás mondatokért, de sietnem kellett a vendégek elé (akik békességben megérkeztek) és nem volt időm mentés előtt átolvasni a leírtakat. Köszi a megértést.

Nincsenek megjegyzések: