2008. február 2., szombat

Csütörtök este itthon megtartottuk a 2007-es évi beszámoló közgyűlésünket. A sok szép és áldásos dolgok mellet szó került olyanokról is, amiben gyülekezetünknek változni kell. Ez az alkalom (az elmúlt két napban) áldásos beszélgetéseket, együtt való imádkozásokat eredményezett, ami az egyik legnagyobb szükség gyülekezetünk lelki fejlődéséhez. Volt olyan dolog is, amiben az Úr engem személyesen megfeddett és amit nekem rendeznem kellett. Szeretném ha az Úr folytatná azt amit elkezdett gyülekezetünkben.
Pénteken a Bibliaiskolába járó diák testvéreimnek okoztam némi fejtörést, mivel most volt az első tesztjük a Keresztyén élet c. anyag 1-4 leckéjéből. De ahogy átfutottam a vizsgalapokat úgy vettem észre, hogy voltak akik komolyan készültek erre az alkalomra. Mivel gyermekeimnek az iskolába szabadnapjuk volt, ők is elkisértek a még vastag hóborította Hargitára, ahol idejük nagy részét szánkózással töltötték.
Szombaton a vasárnapi alkalmakra készültem. Délután egy testvéremmel beszélgettünk és imádkoztunk együtt. Az Úr áldja meg! Este az ifjúsági alkalmon is részt vettem, amit Barabás Emőke (gyógyszerész, gyermektanító és misszió munkás) tartott a Kitartás témájában. Az alkalom után egyik fiatal testvéremmel beszélgettünk és imádkoztunk. Isten áldja meg őt is. Holnap, vasárnap itthon fogok szolgálni. Az Úr adjon áldást minden igehirdetés nyomán ami hangzott az elmúlt héten (Érszőllősön és máshol is) és hangozni fog (itt felénk is az evangélizációs alkalmakon), hogy az evangélium mint Isten hatalma legyen sok ember üdvösségére. Rm. 1, 16

Nincsenek megjegyzések: