2008. január 30., szerda

Utazások ... a Linux világában (is)

Az elmúlt héten kedden János Csaba testvérrel és családjával utaztam Nagyváradra. Este hugomék volt jó és kellemes beszélgetésem. Szerdán napközben a Szövetségnél és a Szeretet szerkesztőségben rendeztem dolgaimat, míg este a micskei gyülekezetben szolgáltam. Ezután meglátogattam Hoble János testvért aki ágyban fekszik, majd Tripó István diakónus testvér (régi jó barátom) vitt el Érszőllősre Hiri János testvérék. Csütörtökön Veress Efraim testvérem a LINUX operációs rendszer alapjait ismertette velem, közben nagyon jól elbeszélgettünk személyes, közöss és gyülekezeti dolgainkról. Napközben meglátogattam anyósomat és sógorom családját is. Este Kéczben a roma és a magyar gyülekezetben szolgáltunk, ahol legutóbb 2001-ben egy bemerítésen voltam. Ezután Ferenczi János testvéréknél voltam egy keveset. Pénteken részt vehettem a Zilahon szervezett lelkipásztori konferencián. Délután 5,o5-kor ültem vonatra és éjjel 2,o7 perckor értem haza.
Vasárnap de Csernátonba szolgáltam ahol az alkalom végén megtartottuk a 2007-es évi beszámolónkat. Ennek keretén belül javasoltam Veress Bálint testvér (id. Veress Ernő tv. öccse) diakónusi felavatásra való megválasztását, amit a gyülekezet jónak látott és elfogadott. Erre azért volt szükség mert Kézdivásárhely Csernáton egyik leány gyülekezete. Délután Márkosfalván este pedig Kézdivásárhelyen szolgáltam. Ez utóbbi helyen is megtartottuk a 2007-es beszámolót, ahol szintén felvetettem a Veress tv. avatásra való megválasztását, amit a gyülekezet nagy örömmel fogadott.
Hétfőtől szabadidőmben a Linux operációs rendszerrel ismerkedek. Mivel a PCLinuxOS 2007 HU nem ismerte fel a képernyőt, újra kellett telepíteni. Ebben szintén Efraim testvérem adott értékes útbaigazításokat. De mivel ezek után több programnál is akadozott a magyar változat, kénytelen voltam feltelepíteni az angol verziót ami grafikusan is szebb és hála az Úrnak, hogy kifogástalanúl működik.
Minden segítségért mégegyszer köszönet Veress Efraim testvéremnek. És ha vannak akik óckodnak és félnek a LINUX-tól, azt mondom semmi okuk reá. Bár ezzel kezdhettem volna. Na de nem akarok elhamarkodottan beszélni erről, mert mindamellett, hogy több dologra már rájöttem, még a windows emulatorral nem próbálkoztam, ami lehetővé teszi a Windows alapu programok Linux alatt való futtatását. Ha ez is sikerül akkor nincs miért félni ettől a programtól.

Nincsenek megjegyzések: