2008. január 2., szerda

Ó év utolsó és Új év első napjai

Szombaton este itthon voltam az ifjúsági alkalmon, amit Dóczi Tibor tartott az "Evezze a mélyre" témakörben.
Vasárnap de Csíkszeredába voltam feleségemmel (!!!) és a két fiammal. Áldott alkalmunk volt együtt a gyülekezettel és az ott levő vendégekkel. Délben Lázár Ede és Irénke testvéreink vendégszeretetét élveztük, ahol kedves beszélgetésünk volt a náluk vendégségben levő Berszán Lídiával és két leányukkal.
Este 6,oo órára Bükszádra mentünk istentiszteletre. Miután letettem családomat, átmentem Mikóújfaluba azokért akik ha csak tehetik mindig átjönnek az együttlétre. Tele volt a kis imaház és a szívünk is megtelt az Ige örömével és áldásaival.
Hétfőn, szilveszter este itthon szolgáltam az előirt igéből. Jólesett hallani azokat a bizonyságokat amit többen is testvéreim közül elmondtak. Gazdag volt nemcsak az elmúlt év, de ez az este is. Az igéből világossá vált előttünk, hogy a 2008-as év boldogsága egyetlen dolog függvénye, ami nem más mint Az Úrnak feltétel nélkül való engedelmesség. Este 10,oo órától gyülekezetünk fiataljainak nagy részével együtt töltöttük a szilvesztert. Örültem, hogy ennek egy részén a feleségem is részt vehetett.
Újév napján a Márkosfalván és Kézdivásárhelyen élő hittestvéreimmel együtt igyekeztünk átvenni az Úrtól azt amit az év első napján útravalóul adott nekünk. Hálás vagyok az Úrnak azért a jó légkörért ami az utóbbi időben az említett helyeken töltött közös alkalmainkat jellemzi. Kézdivásárhelyen nagy örömömre szolgált az egyik látogatónk töredelmes imája. Az Úr áldja meg és hallgassa meg imáját!

Isten áldottá akarja tenni számunkra a 2008-as évet. Az 1Kir 8,54-61 versei alapján Salamon áldásából, jókívánságából azt értettem meg, hogy ez azok életében lesz valóság akik:
1. Istent dicsőítő életet élnek 56.v.
2. Akarata szerint könyörögnek 57.v.
3. Elfogadják az Ige intéseit 58.v.
4. Megismertetik Istent másokkal 60.v.
5. Végig kitartanak mellette 61.v.

Istentől gazdagon megáldott Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon köszönöm a vázlatot a Királyok könyvéből. Igyekszem a feltételek elérésére, mert szükségem van az áldásra. Ma konkrét üzenet volt nekem! És tovább gyógyulást, erősödést Jutkának!