2008. január 5., szombat

Imaheti áldások

December 30-án elkezdtünk az ima heti programban kijelölt ima témákért könyörögni. Azon gondolkodom, hogy jó lenne ezeket évközben is megemlíteni néhányszor a gyülekezetekben, hogy ne feledkezzünk el róluk. (Lehet nem vagyok egyedül ezzel.) Én kitettem ezt a programot az emlékeztető táblámra, hogy látva évközben is, emlékeztessen. Nagyon jók voltak az együtt imádkozásra szánt alkalmak. Akik nem éltek ezzel a lehetőséggel, azok csak veszítettek.
Csütörtök este Csernátonban találkoztam Garai Zsolt testvéremmel aki énekelt egy gyönyörű új éneket, amit ha jól értettem ő írt szöveggel dallammal együtt. Már előtte való este hálát adtam és imádkoztam érte és a zene ügyi bizottságért és mindazokért akiknek az Úr az ének írás, és zene szerzés ajándékát is adta. Ezek között említem meg Mike József, Mike Sámuel, Novák Zsolt és más ismerős vagy ismeretlen testvéreimet. Imádkozok, hogy indítson az Úr újabb lelki embereket is erre a szép és nemes(ítő) munkára. Azt a sok szép éneket pedig amely a A hit hangjai énekes könyv által (is) a kezünkben lehet énekeljük (tanuljuk) örömmel még ha ez nem is mindig annyira kényelmes.

Nincsenek megjegyzések: