2007. december 4., kedd

Péntek reggel gyönyörüen havazott a Hargitán. Hamarosan fehérbe öltözött a Tábor.


Péntek délután 4,oo órától megtartottuk a Tábor Vezetőségi gyülést melyen mindenki jelen volt.

A vacsora után Kövendi Leventével beszélgettünk sorsáról, jövőjéről, családjáról.
Szombaton reggel 10,oo órától volt megtartva a SzMk évvégi konferenciája. A dr. Kovács József a RMBGySz titkár testvér előadása és a beszámolók után a vezetőség megüresedett helyére választottak a küldöttek két testvért. A Mk vezetősőgőbe Borzási Gyula és ifj. Veress Ernő lettek beválasztva: Borzási Gyula elnöki míg ifj. Veress Ernő alelnoki megbízást kapott a következő időre. Az Úr áldja meg őket a többi testvérekkel együtt. Felemelő érzés volt az újonnan illetve az egy éve megválasztott vezetőkért mondott imádság.

Vasárnap de Brassóba szolgáltam és osztottam úrvacsorát, ahova családom egy része is elkísért. Du Csernátonba míg este itthon Sepsiszentgyörgyön szolgáltam az előirt igéből.
Hétfőn igyekeztem (volna) egy kicsit pihenni ami nem nagyon sikerül az utóbbi időben.
Kedden du Bükszádon a gyülekezettel öt személyt vettünk fel bemerítésre akik közül négy személy Mikóújfaluból egy pedig Bükszádról való. Imádkozzatok az egyik mikóújfalui és bölöni testvérnőért (Ilyés Éva és Kósa Veronika) akiket a gyülekezetek felvettek és nagyon szeretnének bemerítkezni de rajtuk kivül álló akadályaik vannak.
Mire haza jöttem a feleségemet ágyban találtam. Már az éjjel elég rosszul pihent (én is) de ma is nagyon nem jól érezte magát. Átment a családi orvoshoz aki miután megmérte a vérnyomását és a pulzusát egy erős injekció után ágyba parancsolta mert azok a normálisnál sokkal nagyobbak voltak, különösen a pulzus. Holnap kell visszamenjen az orvosnőhöz.... Imádkozzatok érette is.

Nincsenek megjegyzések: