2007. november 27., kedd

Az elmult napokban kaptam levelet egy regi jo baratom csaladjatol, Toth Gedeon es Annamaraia reszerol New York-bol, akiknek nemreg szuletett a masadik aranyos leanykajuk. Az Ur tartsa meg oket! Gedeon osztalytarsam volt a Seminary Extension ket eves programjan, amit meg mindketten Margittarol Nagyvaradra jarva vegeztunk el. Tavaly mikor idehaza voltak, minket is meglatogattak, aminek en es csaladom nagyon orultunk. Gedeon felesege, Annmaria, Fejer Istvan es Maria (szuletett Szabo Csernatonbol) leanyuk. Orulok, hogy ismerhetem oket es imadkozom ertuk, annal is inkabb mert tudom, hogy ok is teszik ezt, mivel ugy gondolom, szivuk egy kicsi resze idehaza maradt, Margittan illetve Szekelyfoldon...(!?) Had alljon itt roluk egy kep is, mivel biztosan vannak kozuletek akik ismeritek oket...

Tóth Gedeon és családja

Kedden delutan 5.oo ora tajt helyre lett teve az emlitett szij, ami utan felesegemmel ket csaladot latogattunk meg.
Szerdan a gyerekek PC-jet instalaltam ujra, mivel annyira lelassult, hogy mar alig akart elindulni. Vegul rajottem az okara is; az tortent ugyanis, hogy FAT 32-es rendszerbe instalaltam es NTFS-be kellett volna. Na de ez is megoldodott hala az Urnak. A gyerekek pedig mostmar orulnek a gyors gepnek.
Delutan Markosfalvan, Kezdin este pedig Csernataonba voltam. Kezdin a bibliatanulmany utan tagfelvetelunk volt; Egri Bela es Rozsika testvereinket vettuk fel bemeritesre. Orulunk, hogy az Ur udvossegre jutott emberekkel szaporitja a gyulekezetet. Halat adtunk azert a valtozasert es fejlodesert amit az emlitett szemelyek eleteben lathatunk. Az Ur tartsa meg oket.
Csutortokon este 7.oo-tol Csikszeredaba voltam bibliaoran, ami utan egy fiatal egyetemista leany, Ferencz Adel (Csatoszeg) megteresenek a tortenetet hallgattuk meg, aki kerte a bemeritesre valo felvetelet. Miutan a hitvallomasunkbol feltett kerdeseinkre valaszolt, a gyulekezet egyontetuen elfogadta bemeritesenek illetve a csikszeredai gyulekezethez valo csatlakozasanak kereset.
Ezutan a Hargita Taborba mentem szallasra, mivel penteken du 3,oo oratol a Tabor Vezetosegenek lesz gyulese. Mint mindig, most is nagy szeretettel fogadtak a testverek a taborba. A gyonyoru havas fenyok latvanya mindig elkapraztat. Csodalom benne Teremto Istenemet, aki olyan szepnek alkotta a Hargitat. Mikor reggel felebredtem es elolvastam a napi iget, kinezve az ablakon, ujbol halat adtam ezert a helyert, ami az Ur egyik nagy aldasa a Magyar Baptistak kozossegenek. A finom es izletes reggeli utan Borzasi Gyula igazgato testver segitsegevel egy PC-t szereltunk a szobaba ahol, el kell keszitsem a Kelemen Sandor lp. testveremnek igert adventi szolgalatot, a Marosvasarhelyi radio reszere. Az Ur segitseget kerem ebben es kerlek imadkozzatok ti is erettem, hogy tegye az Ur aldassa azt a hallgatok szamara.
Szombaton de ugyancsak a Hargita Taborba megtartjuk a Szekelyfoldi Mk-i konferenciat.
Vasarnap de Mike Jozsef lp. testverem keresere a brassoi gyulekezetben fogok szolgalni. Du Csernatonba este pedig otthon Sepsiszentgyorgyon, ahol egy het mulva, ha az Ur megengedi, bemeritest szeretnenk tartani. Kerlek imadkozzatok ezekert az alkalmakert.

Nincsenek megjegyzések: