2007. november 27., kedd

Vasárnap nagyon áldásos napom/napunk volt. (Köszönöm az érettem mondott imádságokat.)
Megdöbbentett, hogy Jeremiás a népért való közbenjárása után, sem a köznép, sem a politikai és vallási vezetők, sem pedig a próféták között nem talált egyetlen olyan embert aki hűséges lett volna Istenhez és szövetségéhez, akiért Ő megkegyelmezett volna Jeruzsálem népének. Azt mondtam: Uram! Szeretnék hűséges ember lenni a magam helyén, akiért kegyelmet gyakorolhatnál környezetemen, gyülekezeteinken, városunkon és falvainkon.
Hétfőn lecseréltem az olajat a kocsiból, majd Ivánitzki Efraim (gyülekezetünk elöljárója) a kocsim "doktorbácsija" a vezérműszíjat, a velejáró spanolót és a görgőt cserélte ki, mivel már túl mentem velük a 80.000 km-t. Közben kiderült, hogy az alternátor szíj is tönkre van menve, vagyis abból is újra van szükség.
Ezt kedd reggel az első órában meg is rendeltem. Délután ha Efraim a munkából haza jön ennek a beszerelésére is sor kerül. Nagyon hálás vagyok Efraimért, aki nagy szeretettel és önzetlenül kész segíteni a kocsi alkatrészek beszerzésében és beszerelésében is. Az Úr áldja és jutalmazza meg érte!!!
Jólesett a lelkemnek a reggeli igének a figyelmeztetése ahogyan azt Tőtős János tv. az áhítatban megfogalmazta: "Útjaink és cselekedeteink megjobbítása a megszentelődés útján való előrehaladást jelentik." Imádságainkban feleségemmel és gyermekeimmel arra kértük az Urat, hogy őrizzen meg minket Juda népének bűnétől, akik az áldozat után ugyanazt cselekedték amiből úgy vallották, hogy megszabadúltak. Azóta is visszhangzik a szívemben ennek az igének az üzenete: Csak az Isten iránti engedelmesség tart meg!
Napközben a hétvégi alkalmakért, a karácsonyi illetve szilveszteri és újévi gyülekezeti szolgálatokért imádkoztam, mivel a szolgálattevők közül vannak akik betegek, míg mások (többen is) családostól el lesznek utazva itthonról. De hiszem, hogy az Úr, akit ünnepelni fogunk jelen lesz, ami több mindennél és mindenkinél. Teológiai hallgatót is várunk az ünnepi alkalmakra, akit had küldjön és áldjon meg köztünk (is) az Úr.

U.I. Az elmúlt napokba kaptam az ifi konfiról még néhány képet. Ha kicsit megkésve is de ideteszem őket. Ha valakit érdekel, a konferencia hang- és kép anyaga (előadások, énekek, képek) CD-n megírva 5,oo RON-ért megvásárolható.

Pardi Félix lp. előadásközben

A házigazda köszöntése

Vasárnap délelőtt

Nincsenek megjegyzések: