2007. november 25., vasárnap

Csodálom Istenem kegyelmét aki egyre több lehetőséget ad olyan emberekkel foglalkozni, azoknak segíteni akik keresik őt.
Kedden du Jankó Gyúrka testvérrel Mikóújfaluban imádkoztunk egy szenvedélyektől megkötözött személy szabadulásáért Jak 5,16 alapján. Aztán Bükszádon volt áldásos bibliaóránk. Szerdán megírtam a Mk-i konferenciára szóló meghívó levelet és elküldtem, nemcsak e-mailen hanem postán is, hogy mindenki megkaphassa. Du Márkosfalván, Kézdin és este Csernátonba volt alkalmunk az igét tanulmányozni a testvérekkel.
Csütörtökön több beteget látogattam meg a gyülekezetünkből, köztük Bertalan Péter (ny. lp.) testvért is aki nemrég balesetet szenvedett és eltört a mellcsontja, ami miatt egy darabig elég nehezen tud mozogni és azt is erős fájdalmak között. Aki ismeri imádkozzon érte.
Este a Bó után felkészítőt tartottam annak a leánynak aki szeretne bemerítkezni. Az Úr áldja és tartsa meg.
Péntek de még egy családot látogattam meg akikkel jó és hasznos beszélgetésünk volt. 11,oo órakor Udvarhelyre indultam ahonnan a bíróságról kellett egy végzést kivegyek egy testvérnőnek. Ezután a Hargita Táborba ebédeltem. Miután Borzási István testvérnek átadtam a Szűcs Ottó testvér részére szüleitől küldött csomagokat, Csíkszeredába mentem ahonnan Kui Bálint testvéremmel és még két másik személyel 18,oo óra körül Marosfőre (Gyergyóhoz közel) mentünk egy háziközösségbe, ahol egy kedves család és barátaik fogadtak bennünket. Örültem ennek a találkozásnak mivel ez alkalommal egy régi vágyam teljesült. Kellemes és meghitt légkörben szabadon beszélgettünk, majd a Mal 3, 6-7 alapján a mi változhatatlan Istenünkről szólt hozzánk az ige aminek alapján végül imádkoztunk.


Hazafelé jövet Karcfalván az 1983-ban Sepsiszentgyörgyön töltött katonai szolgálatom egyik volt tizedessét látogattam meg, aki nagyon meglepődött de ugyanakkor nagyon örült a találkozásnak velem együtt. 11,30-ra értem a Táborba ahol Borzási Gyula igazgató tv. jóvoltából meleg szoba várt.
Szombaton de a bibliaiskolásoknak áhítatot tartottam, majd leadtam a Keresztyén élet kurzus 3-4 leckéjét. A déli órában képet is készítettünk a 14 bibliaiskolással.


A finom és kiadós ebéd után haza indúltam szeretteimhez. Este 6,oo-tól Rákossy Norbert és Rebeka láttak bennünket fiatalokat (!!!) vendégül szépen és ízlésesen berendezett lakásukban. Az Úr áldja meg nemrég kötött házasságukat! Az élet szép című film megnézése után jó beszélgetés alakult ki a film által felmerült kérdések kapcsán.
Ma vasárnap Csernátonba, Márkosfalván és Kézdivásárhelyen várnak rám szolgálatok. Imádkozzatok értem.

Nincsenek megjegyzések: