2007. november 16., péntek

Kedden a Bükszádon levő alkalom után meglátogattam azt a Gábor családot, ahonnan a feleség, Gizi a decemberi hónapban szeretne bemerítkezni, aminek érdekében férjével beadták a polgári házasságkötéshez szükséges papírokat. Öröm látni Isten igéje iránti engedelmességét és annak az örömét az életében. Imádkozom, hogy férje Rupi és gyermekei életében is történjen meg az igazi, üdvösségre való megtérés.
Mikóújfaluban is a bemerítéssel kapcsolatos igéket vettük beszélgetésünk alapjául. Ott van egy nőszemély, aki még nem tudta letenni a cigarettát, de látszik rajta, hogy nagyon szenved emiatt a lelkében. Kérlek imádkozzatok érette (Lukács Magdolna). Ebben a faluban újabb érdeklődők is vannak akiket a közeljövőben szeretnék felkeresni.
Szerdán, - valószínű az idő miatt - elég nem jól éreztem magam. Délutánra azonban mire a körzetbe kellett induljak, az Úr megerősített és örömmel mentem az Úrral és testvéreimmel való találkozásra Márkosfalvára, Kézdire és Csernátonba. Mindig örülök azoknak akik eljönnek az alkalmakra és aggódok azok miatt akik könnyen elmaradnak.
Csütörtökön délelőtt két családot látogattam meg. Jól esett velük beszélgetni, énekelni és imádkozni. Este itthon a bibliaórai igéből külön üzenet volt számomra Ezékiás király imájának a befejezése: "És most Uram, mi Istenünk! szabadíts meg minket az ő (Szanhérib) kezéből, hogy megtudják a föld minden országai, hogy Te vagy Uram, Isten egyedül." És. 37,20
Nem az ellenség pusztulását kérte, hanem Istentől való szabadulást. És ezt is azzal a céllal, hogy megismerjék a körülöttük élő pogányok az egyedüli igaz Istent. Vágyom arra, hogy ezt váltsa ki Isten életemben végzett szabadítása és ez legyen szolgálatom célja. Testvéreim Isten bátorításáért való hálájukat hallva azon gondolkodtam, hogy ha ma este nem jöttek volna el, lehet néhány a lélek számára gyakran gyötrelmet okozó "garassal" többet tudhatnának magukénak, de lelkükben szegényebbek, maradtak volna. Havi igénk is - amit minden alkalom végén a gyülekezettel közösen elmondunk - erről beszél: "Munkálkodjatok ne az eledelért amely elvész, hanem az eledelért, amely megmarad az örök életre." Jn. 6,27
Az alkalom végén a dec. 2-re tervezett bemerítés dátumának a megváltoztatását közöltem a gyülekezettel, mivel előtte való két nap, pénteken és szombaton a Hargita Táborban leszek a tábor vezetőségi gyűlésén illetve a SzMk évvégi konferenciáján.
A befejezés után egy kedves házaspárral a városból, akik az utóbbi időben eljönnek bibliaóráinkra, volt tartalmas lelki beszélgetésünk. Az Úr áldja meg őket (és engem is) neki mindenben engedelmeskedő szívvel.
Péntek van. Ma reggel Pardi Félix lp. kérésére elküldtem annak az előadásnak a digitális változatát amit 2005. szeptember 17-én, a Székely Nemzeti Muzeumban, a Népi Vallásosság a Kárpát - Medencében 7. konferencián tartottam. Akit érdekel, gondolom néhány nap múlva a Pardi Félix testvérem weboldalán megtalálhatja és elolvashatja. Este ifjúsági alkalmon leszek a csernátoni fiatalok között. Örülök annak a 3-4 kívülről való fiatalnak akik az utóbbi hónapokban rendszeresen eljönnek és a régi hivőket megszégyenítő módon hallgatják az igét és vesznek részt a szerda esti bibliaórák beszélgetésein is. Imádkozom értük, hogy az Úr mentse meg őket a kárhozattól, és tartsa meg őket az örök életre.

Ma kaptam még néhány képet Pál Botondt-tól Brassóból az ifi konferenciáról amiért gondolom nem haragusztok meg, hogy fölteszem.

Kelemen J. Sándor lp. előadása...

... fórumbeszélgetés

Balla Frigyes énekel...

... előadás közben

Bizonyságtétel: Krivács Zoltán

Nincsenek megjegyzések: