2007. november 1., csütörtök

Istenem, benned bízom; ne szégyenüljek meg...

A keddi nap folyamán a mindennapos teendők mellett egy előre betervezett beszélgetésre került sor Kövendi Levente testvérrel, aki a brassói börtöni szolgálatára igyekezve megállt egy időre nállam. A több mint 1,5 órás beszélgetést imával fejeztük be.
Ezek után imádságos szívvel fogtam a Borzási István testvértől nekem "sors által jutott" 2009-es áhítat két hétre szóló délutáni sorozathoz való igék és témák kereséséhez, a vasárnapokra előirányzott igékkel és témákkal összhangban.
Délután 5,oo órától Bükszádon bibliaórán, 7,oo órától pedig Mikóújfaluban bemerítésre való felkészítőn voltam. Az utóbbi helyen (mint már sokszor eddig) most is nagyon jó beszélgetésünk volt, a Biblia házasságról szóló tanításával kapcsolatosan. Az Úr tegye maradandóvá az igét a szívükben.
Szerdán a gyülekezeti szolgálatok novemberi beosztásán, az ÚTJELZŐ (gyülekezeti újság) szerkesztésén dolgoztam, majd János Csaba testvérem segítségével egy ingyenes programot töltöttem le a netről amivel el tudom készíteni a Kelemen Sándor testvér által a marosvásárhelyi rádióba kért rádiós igeszolgálatot, amit legkésőbb szombaton el kell küldjek testvéremnek. Kérlek imádkozzatok értem, mert tudom, hogy a készülés imádság nélkül nem sokat ér.
Du 3.oo órától Márkosfalván, 5,oo órától Kézdivásárhelyen, este 7,oo órától pedig Csernátonba a bibliaóra keretén belül figyelmeztetett az Ige arra, hogy Isten ítéletét csak az kerülheti el, aki hozzá fordul őszinte bűnbánattal és bocsánatot kér vétkeire.
A mai nap folyamán (csütörtök) többek között a Székelyföldi Bibliaiskola részére kell elkészítsek legalább 7 darabot a Keresztyén élet kurzus munkafüzetéből, amiből holnap le kell adjam az 1-2 leckét annak a 13 diáknak akiket okt. 5-én vettünk fel. Este pedig itt Sepsiszentgyörgyön is összejövetelünk van a gyülekezettel. Ezen a napon is az Úr megtartó, formáló és áldó kezébe teszem az életemet, a felülről való bölcsességet kérve tőle, hogy minden amit teszek, szolgálja az Ő dicsőségét.

Nincsenek megjegyzések: