2007. október 30., kedd

Zsúfolt, de áldásos hétvége

Szombaton du Magyarlónára (Luna de Sus) utaztam mivel hálaadó napra hívott meg a gyülekezet. Este 8.oo után érkeztem Jakab Endre gyülekezeti elöljáró családjába, akik nagy szeretettel és finom vacsorával vártak. A csendes és egy órával hosszabb éjszakai pihenés után vasárnap reggel 10.oo du pedig 4.oo órától hálaadó jellegü alkalmat tartott a gyülekezet. A de-i alkalom végén rövid megbeszélésre marasztalt az elöljáróság. A déli órában a finom ebéd elfogyasztása után margittai ismerőseimmel (Tóth Sándor és felesége), Albert Imre barátom családjával és régi jó barátommal Jakab Győzővel volt még alkalmam beszélgetni.
A délutáni alkalom után 8.oo óra körül Kolozsvárról Mark Gibson misszionárius testvéremmel meglátogattam a Mérában levő roma közösséget, akik közzül hárman Mark testvérrel a közelmúltban a bükszádi roma misszió kapcsán jártak nállunk. Vasárnap éjszakára Mark testvérék fogadtak szállásra.
Az Úr gyümölcsöztesse Igéjét mindazok szívében és életében akik hírdették és hallották azt.
Hétfőn hazafelé jövet meglátogattam Szűcs Ottó testvéremet új radnóti lakhelyén, akivel útban Marosvásárhely felé jót beszélgettünk.
Késő délután érkeztem Szentgyörgyre szerető családomhoz, akik velem együtt már nagyon várták, hogy hazaérkezzem.
Hálás vagyok, hogy mennyei Atyám ismét beváltotta ígéretét:
"Megőrzi az Úr a te ki - és bemeneteledet, mostantól fogva mind örökké!"

Zsolt. 121, 8

U.I.
Csernátonba vasárnap délelőtt János Csaba testvéremet kértem meg szolgálni, mivel ezen a vsaárnapon többek között ott lettem volna soros. Nagyon hálás vagyok a szomszédos lelkimunkásokkal való jó kapcsolatért és az együttmunkálkodás lehetőségéért.

Nincsenek megjegyzések: