2007. október 24., szerda

Jó az Úr ...

A hétfői napon próbáltam egy kicsit pihenni, mivel a lelkipásztoroknak többnyire ez a nap a "szabbat". Hálát adtam Uramnak a vasárnapi áldásokért és újból csodálattal töltött el az a tény, hogy Isten Szentlelke a régi, már megszokott és sokat hallott igéből újabb üzenetet ad. Magasztalom Istent ezért.
Később a kocsimat szerelőhöz kellett vigyem, ugyanis kiszakadt az a flexibilis cső ami összeköti a motrot a kipufogó csővel, és emiatt (különösen induláskor) bejött a kocsiba a füst. Ezután a gyerekeimnek tett egyik ígéretemet sikerült beváltsam; vettem nekik egy használt PC-t, mivel a régi amit ezelőtt évekkel kaptak, nagyon lassu lett és sokat akadozott, kikapcsolt ki menet közben, stb. Elcsodálkoztam, mennyire lejött az áruk ezeknek a cikkeknek az utóbbi időben. Na de én ezért egyáltalán nem bánkódtam, ők pedig nagyon örültek, nem az árának hanem magának a gépnek. A kisebbik fiamtól ezért egy fél óra alatt legalább 20 puszit is kaptam. Nem kevésbé örültek a nagyobbak is, sőt még a feleségem is, aki egyre jobban kiérti magát a PC nyújtotta lehetőségek útvesztőjében.
Délután Borzási Gyula testvér Brassóból a Táborba utazva meglátogatott, akivel jól esett találkozni, beszélgetni és együtt imádkozni személyes gondjainkért, a Székelyföldi Bibliaiskoláért és a Missziókerület dolgaiért, különösen a lelkipásztor nélkül maradt gyülekezetekért.
Kedden Kelemen J. Sándor testvéremmel pontosítottunk néhány az fjúsági konferenciával kapcsolatos részletkérdést, majd ugyanerről jó beszélgetésünk volt János Csaba lp. testvéremmel, jószomszédommal.
Nagyon megrendített a Benedek Barni (Csernáton) múlthét szerdán történt balesete aminek következtében a kocsijuk totálkáros lett. Gondviselés, hogy neki (reméljük) nem történt komolyabb sérülése. Imádkozok, hogy az Úr legyen mellette és értse meg azt amit ezáltal neki és a családnak az Úr mondani akar. (Rm. 8,28)
Délután 6.oo-tól Bükszádon, 7.3o-tól pedig Mikóújfaluba voltam bibliaórán, illetve bemerítésre való felkészítésen. Nagyon jólesett látni és tapasztalni a testvérek nyíltságát és őszinteségét. Voltak akik megvallották félelmeiket amivel az ördög gyötri őket, amiből hiszem, hogy az Úr fel is szabadította őket. Szó esett az előbbi bejegyzésemben említett helyreállni akaró testvérről is, majd a Gábor Gizella bemerítési kéréséről beszélgettünk.
Mikóújfaluban "Mit jelent Isten családjába kerülni?" témakörben folyt a beszélgetés. Öröm volt hallani őszinte érdeklődésből fakadó kérdéseiket, és az igéből válaszolni azokra.
Hálát adtam azért, hogy Isten abban a faluban is munkálkodik és most már ott is vannak gyermekei, akik készek az Ő családjához csatlakozni.
Hazaérkezésem után a családommal való komoly beszélgetést és őszinte imádkozást az éjszakai pihenés követte.

Nincsenek megjegyzések: