2011. július 22., péntek

Táborozási és vizsga időszak


Július 10.-én reggel gyülekezetünkből 50.-en gyerekek és tinik, 12 felnőttel (tanítók, szakácsok, takarító) Basestire mentek táborozni. Másnap a Hoble János tv. temetése után én is utánuk mentem. Az Úr nagyon megáldotta ezt a hetet, mivel többen a tinik és a gyerekek közül megtérve jöttek haza, amiről a gyülekezetben is bizonyságot tettek. Az Úr tartsa meg őket!
Ha egy szóban kellene összefoglaljam ezt a hetet, csak annyit mondanék, hogy MEGÉRTE!

Esti alkalom

Csoportkép

Szerdán Nagyváradon voltam Sámuel fiammal aki ezen a napon beiratkozott a Nagyváradon levő Emanuel Egyetem zenepedagógia szakára. Csütörtökön volt a felvételi vizsga, amit jó eredményekkel vett, úgyhogy ha az Úr is akarja, ősztől ezen az egyetemen fogja folytatni tanulmányait.

Nincsenek megjegyzések: