2010. december 13., hétfő

Misszióúton a szamosújvári körzetben

Az elmúlt héten újabb családokat is meglátogathattunk feleségemmel. Jó volt találkozni velük otthonukban, hétköznapiasan is. Ezek az alkalmak lehetőséget adnak arra, hogy jobban megismerjük egymást és közelebb kerüljünk egymáshoz. Úgy tapasztalom, hogy a lelkipásztor és a gyülekezeti tagok közötti távolságot ez hidalja át a leginkább.
Kedden este a fiatalokkal voltam együtt. Szerdán este a cigány testvérek között szolgáltam. Csütörtökön a horváti gyülekezetet látogattam meg. Péntek este itthon Krasznán szóltam az igét. Szombaton a Zilahi Bibliaiskolában a diákok megírták a Keresztyén élet első tesztjét. Első ránézésre vannak közte ügyes dolgozatok is. Ugyanezen a napon Isten kegyelme és néhány testvér segítsége folytán téli gumikat kapott a kocsim. Hálás vagyok értük! Arra kértem az Urat, hogy az elkövetkező időkben is őrizzen meg minden balesettől, különösen a téli, csúszós idők utazásai alatt és segítsen úgy vezetni nemcsak a kocsit hanem az Ő népét is, hogy amennyiben rajtam áll, elkerülhessünk minden olyan balesetet amivel bárkinek is ártanék/árthatnánk.
December 12.-én advent III. vasárnapján, feleségemmel és egy énekcsoporttal, Szamosújváron voltunk. Két kocsival, összesen tízen reggel 6,oo előtt indultunk. Már 9,oo előtt meg is érkeztünk Szamosújvárra, ahol Kis Juhász Vilmos és Kiss lehel lelkipásztor testvérek vártak minket. Délelőtt Domokos János tv. és felesége Lehel testvérrel Bátonba, a többiek Vilmos testvérrel Veresegyházán szolgáltunk. Délután 4,oo órától mindannyian Szamosújváron voltunk és szolgáltunk.

Szolgatársaimmal
(a három Ki(s)s lp.; az Úr áldja meg a negyediket Kiss Ottó lp.-t is Négyfalú vidékén)

Akik elkísértek
(Énekkel, bizonyságtétellel és költeménnyel szolgáltak)

Az énekek között kivétel nélkül mindenki szolgált valamivel. A déli órában és az alkalom után a helyi testvérek vendégszeretetét élvezhettük. Jó volt találkozni szolgatársaimmal, családjaikkal és azokkal a gyülekezetekkel akik között végzik az Istentől rájuk bízott feladatukat. Imádkozom érettük, hogy Isten tegye gyümölcsözővé azt a munkát amit az Úrért és országa ügyéért végeznek, hogy megdicsőüljön általuk Isten hatalmas neve. Az Úr meghallgatta imádságainkat és vendégfogadóink könyörgéseit, aminek következtében a sűrű havazás ellenére este 9,30 körül békességben és minden baj nélkül megérkeztünk földi otthonunkba. Az Úré legyen mindenért a dicsőség!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

De jó olvasni (hallani)a "KIS" szolgálattevőkről, áldja meg az Úr mindegyiket!