2010. november 24., szerda

Októberi és novemberi események

Többen is panaszolták az utóbbi hetekben, hogy nem írok a Krasznai körzet eseményeiről, ami részben jogos, mivel ilyen hosszan még nem maradtak ki a szolgálatunkról szóló beszámolók. Ennek több oka is volt amit most nem sorolok fel, mert nem akarok mentegetőzni. A bejegyzés elmaradásának egyik legvalóságosabb oka, hogy nagyon sok minden történt az utóbbi időben amit megpróbálok dióhéjban leírni.
Október 17.-én Budai Lajos lp. tv. meghívására Zilahon voltam ifjúságin amire magammal vittem a krasznai fiatalokat is. Az Úr megáldotta ezt az alkalmat és a fiatalok is nagyon jól érezték magukat.
Október 24.-én a Roma gyülekezetben gyermekbemutatásra került sor, ahova három pár hozta el gyermeküket, hogy érettük imádkozzunk. Az Úré a dicsőség, hogy az utóbbi időben voltak köztük megtérések megújulások. Több fiatal is megtért. Az Úr tartsa meg őket!
Október 28.-án feleségemmel és a "fiuk" (már legtöbben házasok) férfikarcsoportjával Érszőlősön voltunk evangélizációs alkalmon. Három személyt kértem, hogy mondják el megtérésük bizonyságtételét, amit kissé vonakodva de elvállaltak, aminek én és a gyülekezet is nagyon de nagyon örültünk. A férfikórus is gyönyörűen szolgált.
Október 30.-án temetésünk volt a Roma gyülekezetben.
Október 31.-én du Rátonban hálaadó délutánunk volt ahol Bodor Sándor lp. tv. szolgált.

Bodor Sándor lp. tv. hirdeti az igét

Többen eljöttek Krasznáról is akik énekekkel és bizonyságtételekkel szolgáltak.
November 6.-án temetésünk volt Rátonban, Borbély József tv. költözött az Úrhoz. A temetésen Gál Győző lp. testvérrel szolgáltunk.
November 7.-én fiammal Sámuellel Zilahon voltam hálaadó napon, amit élő közvetítésben is figyelemmel lehetett kísérni. Erre az alkalomra feleségem és kisebbik fiunk Jonatán váratlan betegsége miatt nem tudtak velünk jönni.
November 10.-én a helyi szolgálattevőkkel voltam együtt amit a jövőben szeretnénk havi rendszerességgel megtartani.
November 13.-án Kecelbe temettük Székely János tv.-t, aki Székely Béla kiskapusi lp. nagytatája. A temetés után Béla testvéremmel együtt Magyarországra mentünk a TELEK találkozóra. Szombat este, vasárnap délelőtt és délután Berettyóújfaluban szolgáltam és a Papp Dániel lp. és Krisztina vendége voltam, akikhez régi testvéri és baráti szálak fűznek.

Papp Dániel és Krisztina aranyos leánykájuk

Volt alkalmam találkozni több kedves ismerőssel, többek között a Koszorús Tamással akit az Úr szép családdal áldott meg. Vasárnap délután az evangélizáció alkalmával szépen énekeltek.

Koszorús Tamás három ügyes leányával énekel

November 16.-án újabb temetésre került sor Rátonban. Kovács Zsuzsanna testvérnő temetésén jelen voltak és szolgáltak Budai Lajos, Bándi Sándor, Simon András, Papp László és Gál Győző testvérek. Mind a négy temetésen jelen volt és szépen szolgált a krasznai ének és fúvószenekar is.
November 21.-én hét személyt vettünk fel bemerítésre Krasznán, amire november 28.-án fog sor kerülni.
November 23.-án este meghívásunkra vendégeink voltak a zilahi fiatalok Budai Lajos lp. testvéremmel. Az Úr megáldotta az igét és a beszélgetéseket ami által közelebb kerültünk egymáshoz és az Úrhoz is.

A vetélkedő zilahi és krasznai fiatalok egyik csoportja

Az elmúlt időszakban egyre több családot és beteget is meglátogattam úgy itt helyben mint a körzetben. Ezek közül több helyre a feleségem is elkísért.
Egyre inkább kezdjük megszokni és megszeretni az itteni testvéreket és úgy érzem, hogy ők is minket. Egy ének sorai jutnak eszembe ami imádságom lett az utóbbi időben:

Tégy Uram engem áldássá, Lelkedet úgy várom
Tedd te a szívem hálássá, hogy neked szolgáljon.

Nincsenek megjegyzések: