2010. augusztus 25., szerda

Az elmúlt másfél hét

Augusztus 14.-én, szombaton került sor Kocsis Árpád és Dimény Ibolya (civilben titkárnő a polgármesteri hivatalban) menyegzőjére, ami ittlétünk alatt már a harmadik (és még van egy szeptemberben).



Amit Isten egybeszerkesztett, ember el ne válassza!


Augusztus 15.-én, vasárnap aratási ünnepélyünk volt Rátonba és Krasznán. Augusztus 16.-án, hétfőn családommal a Hargitára indultunk a lp. családok hetére. Útközbe kaptuk a hírt, hogy Szentgyörgyön egy idős tv. az Úrhoz költözött. A hét témája Megújulás az imádságban volt ami nagyon jól telt és áldásos volt a számomra.




Augusztus 18.-án, szerdán délben Bertalan tv. meghívására és Isten késztetésére (kaptam igét erre az alkalomra) feleségemmel elmentünk a temetésre, ahonnan este visszamentünk a táborba.



Augusztus 19.-én csütörtökön ebéd után családommal Szentgyörgyre mentünk ahol néhány hivatalos dolgot kellett elrendezzünk, majd este ott maradtunk a gyülekezeti alkalmon is. Jó volt látni a testvéreket és hirdetni köztük még egyszer Isten drága igéjét. Augusztus 20.-án, pénteken délután haza indultunk és békességbe meg is érkeztünk új otthonunkban. Jó volt Székelyföldön szétnézni egy kicsit, de már vágytunk haza mindannyian. Augusztus 22.-én vasárnap de a cigány gyülekezetben szolgáltam, délután családommal Perecsenbe mentünk ahol a gyülekezet megalakulásának 100. évfordulójára emlékezett. Este itthon voltam és az előírt ige alapján hirdettem Isten igéjét. Egy hét távollét után jól esett a testvérek között lenni és itthon érezni magamat. Hála az Úrnak egyre inkább kezdjük nemcsak megszokni de meg is szeretni új helyünkön. A hét folyamán néhány családot, beteget is meglátogattam, voltak akikkel itthon beszélgettünk és imádkoztunk. Ma augusztus 25.-én délután ifj. Budai Lajos zilahi lp. és kedves felesége Evódia két kisebbik gyermekükkel voltak a vendégeink akikkel jól esett megosztani közös gondjainkat, örömünket, amiért hálát adtunk és könyörögtünk az Úr előtt.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Rég nem írt a blogjára,biztos sok a munka.Kivánok erőt, egészséget a munkához.
Vannak dolgok amiben nem értek egyet,ezt a bejegyzést is azért ajánlom.Paul Negrut blogján,Subventile de stat si doctrina...