2010. március 1., hétfő

Boldogok akik lakoznak a TE házadban ...

Február 23.-án kedden Novák Zsolt tv. hirdette az evangéliumot Csernátonban a Csel. 10,34.35 alapján, ami előtt testvérem harmonika kísérettel néhány szép éneket is énekelt.


Február 24.-én szerdán Simon András tv. szolgált a Jel. 3,14-22 alapján Bertalan Péter tv-el, mivel én Székelykeresztúron voltam, szintén evangélizáción, ahol a Jel. 8,1-6; 10-11-ből szolgáltam a III. trombitaszó üzenetéből. Velem volt fiam Sámuel és Szűcs Ruben akik bizonyságtétellel és énekkel is szolgáltak. Az alkalom után Józsi öcsém családját is meglátogattuk, ahol sógornőm finom vacsorával fogadott bennünket.
Február 25.-én csütörtökön Borzási Gyula tv. volt Csernátonba a vendégigehirdető aki a Hab. 3,16-19 alapján hirdetett igét.


Énekekkel és bizonyságtételekkel a szentgyörgyi fiatalok szolgáltak.
Február 26.-án pénteken János Csaba tv. a Jn. 5,1-9/a alapján hirdette a bűnből való gyógyulás egyetlen lehetőségét.


A vele jött fiatalok szépen énekeltek és bizonyságot tettek.
Február 27.-én szombaton délután 3,oo órától női alkalom volt ahol Bálint Ibolya testvérnő szolgált.


Részletesebb beszámolót erről a feleségem blogján olvashattok. Este Bálint Pál tv. a Csel. 2,36-41 igék alapján hirdette az evangéliumot, ami előtt a szentgyörgyi fiatalok énekeltek. Február 28.-án vasárnap délelőtt Bálint Pál tv. Sepsiszentgyörgyön volt és szolgált feleségével együtt. Sámuel fiammal és egy testvérnővel a gyülekezetből Gyergyóba mentünk bemerítésre, ahol a Csel. 22, 1-16 alapján szolgáltam. Este Csernátonban voltunk a befejező alkalmon ahol szintén Bálint Pál tv. hirdetett igét a Lk. 15,11-24 szerint.


Minden este megtapasztaltuk Isten jelenlétét és áldását. Ahogy teltek a napok egyre jobb volt a légkör és olyan igehirdetések hangzottak el amelyre mindenki megtérhetett volna. Hála az Úrnak vannak akik jelezték, hogy szeretnének az atyai ház oltalmában élni. Az Úr tartsa és áldja meg őket azokkal együtt akik látszólag nem hoztak semmilyen döntést, de szükségük van a mennyei Atya szeretetére.
Áldja meg az Úr a csernátoni testvérek és testvérnők áldozatos munkáját!

Nincsenek megjegyzések: