2009. november 19., csütörtök

Székelyföldi Férfi Csendesnap a Hargitán

Mindenek előtt szeretném megköszönni mindazok imádságait akik ezt az elmúlt időben is tettétek érettem, érettünk, ami mindig nagy bátorítást jelentett nekem és családomnak.
Szombaton, november 14.-én a Hargitán voltunk a meghirdetett Székelyföldi Férfi Csendesnapon. Hálás voltam, hogy a körzet minden gyülekezetéből voltak férfi testvérek. Úgy a délelőtti mint a délutáni előadások, fórumbeszélgetések megtekinthetőek itt.

Csoportkép a jelenlevőkkel

Vasárnap, november 15.-én délelőtt itthon voltam, délután családommal együtt Csernátonban majd Kézdivásárhelyen szolgáltunk az előírt igéből. Nekem nagyon jól esett ez az ige, ami által Isten megvizsgálta imaéletemet. Hazaérkezésünk után testvéreim hívtak meg egy skype konferencia beszélgetésre. Jó volt hallani hangjukat, örömüket és gondjaikat is, amiért az elmúlt napokban családom tagjaival együtt imádkoztunk. Az Úr hallgassa meg azokat!
Hétfőn, november 16.-án két idős és beteg testvért is meglátogattam, akiket igyekeztem bátorítani a hűséggel való kitartásra Jézus Krisztus mellett. Ezt téve én magam is felbátorodtam.
Kedden, november 17.-én délután és este a mikóújfalui és a bükszádi testvérekkel együtt a bibliórai igék alapján fogadtuk Isten figyelmeztetését: Sohase veszítsd el a reményt!
Szerdán, november 18.-án Márkosfalván, Kézdivásárhelyen és Csernátonban találkoztam azokkal a testvéreimmel akik komolyan veszik a hétköznapi alkalmakat is. Az Úr áldja meg őket és a többieket is.
Csütörtökön, november 19.-én az imaháznál kellett dolgokat megjavítani, este pedig az ige mellett lehettünk a testvérekkel. Szeretnék komolyan venni minden egyes igét amivel Isten meglátogat, amit kívánok minden kedves hit testvéremnek, bárhol élnek is ezen a világon.

Nincsenek megjegyzések: