2009. június 18., csütörtök

Figyelmeztető igék

Pénteken, jún. 12.-én este Csernátonban az ifjúsági alkalmával a 2Krón. 16. része alapján Asa élete utolsó szakaszának tanulságairól, különösen figyelmeztetéseiről beszélgettünk.
Szombaton, jún. 13.-án itthon a fiatalokkal a jó időbeosztásról volt szó, amit Rákossy Norbert a Zsolt. 90,12 verse alapján vezetett.
Vasárnap, jún. 14.-én de és du Csernátonban voltam és az előírt igékből szolgáltam. A déli időt Benedek Laci testvérék töltöttem, ahol a finom ebéd előtt tartalmas beszélgetésünk volt a Barni fiukkal és jövendőbeli menyasszonyával Karmennel, akikkel imádkoztunk is. Este Kézdin szintén megtapasztaltuk az Úr jelenlétét.

2Krón. 26,3-21 Uzziás uralkodása

I. Felemelkedésének fokozatai 3-5.v.
1. Azt tette ami kedves volt az Úr előtt 4.v.
2. Kereste atyái Istenét 4.v.
3. Míg ezt tette jó előmenetele volt 5.v.
II. Nagyságának jelei 6-15.v.
1. Sikeres háborúkat vezetett
2. Hírnévre tett szert
3. Komolyan építkezett
4. Hangsúlyt helyezett a gazdálkodásra
5. Felfegyverkezett hadsereggel rendelkezett
III. Hanyatlásának okai 16-19/a
1. Felfuvalkodott
2. Megkívánta a papi tisztséget
3. Elutasította a papok figyelmeztetését
IV. Bűnének következményei 19/b-21.v.
1. Gyógyíthatatlan betegség
2. Az Úr jelenlétéből való elűzetés

Hétfőn, jún. 15.-én szabadnapom volt amit több dologra is megpróbáltam kihasználni. Este 8,oo órától egyezségünk szerint Rákossy Norbert ifi vezetővel beszélgettünk és imádkoztunk gyülekezetünkért, különösen a fiatalokért.
Kedden, jún. 16.-án Farkas Árpád segített a kocsi villamosságánál előadódott hibák megjavításában, ami már nagyon zavart, mivel sem a duda sem pedig a bord belső megvilágítása nem működött. Délben Eszter leányomat vittem ki az állomásra aki vissza kellett menjen Marosra ahol várja a szesszió. Az Úr legyen mellette és támogassa őt!
Este Mikóújfaluban és Bükszádon voltam bibliaórán, ahol két látogatónk is volt a faluból, akikkel az alkalom végén jó beszélgetés alakult ki. Dicsőség mindezekért az Úrnak!
Szerdán, jún. 16.-án délben Mark Gibson Kolozsváron élő amerikai misszionárius testvérem látogatott meg két nemrég megtért roma testvérrel, akikkel Márkosfalván, Kézdivásárhelyen és Csernátonban is elmentünk mivel szerdán délután illetve este ezeken a helyeken van szolgálatom.


Igaz, hogy mire hazaértünk testvéreim elfáradtak de nagyon jól érezték magukat mindhárom helyen. A vacsora alkalmával Markkal felidéztük a régi idők bibliatanulmányaival kapcsolatos élményeink egy részét.
Csütörtökön, jún. 17.-én
reggeli után vendégeink tovább indultak, mivel este Mangálián kell legyenek. Az Úr oltalmazza és áldja őket!

Nincsenek megjegyzések: