2009. június 25., csütörtök

"Csendesnapok" Szentgyörgyön

Az elmúlt napok nagy léptékben ...
Június 19.-én, pénteken este Csernátonban a Jn. 3,22-30 alapján beszélgettünk az ifikkel. Az alkalom után Benedek Barni (fiatal de kiváló autó szerelő) egy csavart megszorított a kocsim egyik motor lábánál ami után megszűnt az a remegés ami az utóbbi időben jelentkezett.
Június 20.-án, szombaton a mindennapi teendők után este a helyi ifikkel megnéztük az Idő változó c. filmet (Novák Zsolt testvérem blogján megtalálható), aminek komoly mondanivalója van a mai modern világban élő keresztyének számára.
Június 21.-én, vasárnap délelőtt Sámuel fiammal Bükszádon voltunk és az előírt igéből szolgáltam. Itthon volt Simion Ildikó, aki egy ideje Angliában levő leányánál tartózkodott, de mivel közeledik kisebbik leányának a menyegzője, haza jött. A gáborok közül most is többen eljöttek az alkalomra. Az Úr áldja meg őket is!
Délben Szabó Zoltán testvéremék ebédeltünk Jankó Gyurka testvérrel együtt. Ezután Sámuel fiamat felvittem a Hargitára, ahova önkéntesként fog dolgozni egy ideig. Este 6,oo órától Csíkszeredában szolgáltam, ahol úrvacsorai alkalmunk is volt a gyülekezettel. Újból az Úr elé hoztuk a gyülekezet lelkipásztor kérdését, amit az Úr hallgasson meg!
Június 22.-én, hétfőn este a feleségemet és Jonatán fiunkat Barassóba vittem a vonathoz, ami mindamellett, hogy Bukarestből indult, 100 percet késett. Jonatán néhány napra Váradon maradt Maci húgomék, a Márk és Beni unokatestvéreinél, akiknek nagy gonddal külön játékajándékot is készített, míg a feleségem egy ideig anyósom mellett lesz aki eléggé legyengült az utóbbi időben.
Június 23.-án, kedden Mikóújfaluba és Bükszádon voltam, ahol a bibliaórai igével foglalkoztunk. Az alkalom után Jankó testvérrel meglátogattam egy gábor családot akik elég rendszeresen látogatják gyülekezeti alkalmainkat. Este 10,oo óra után érkezett haza Eszter leányunk, akinek mivel csak jövő hétfőn van vizsgája, haza jött és itthon készül. Jó hogy itthon van, mert így én sem vagyok teljesen egyedül. Az Úr tegye sikeresekké a még hátralevő vizsgáit.
Június 24.-én, szerdán délelőtt családot látogattam, míg délután Márkosfalván, Kézdin és Csernátonban voltam bibliaórán.
Az elmúlt két nap több ízben is adott az Úr esőt a mi vidékünkön. Hála mindenért az Úrnak!

Nincsenek megjegyzések: