2008. november 19., szerda

A szolgálat öröme és áldása

Vasárnap délelőtt Bükszádon szolgáltam a Jer. 36,20-32 alapján aminek a témája Az igével szembenállás szelleme volt.

Először arról beszéltem, hogy milyen dolgok árúlkodnak e szellemiségről.
1. Az igével szembeni kifogások 23.v.
2. Az összetörettetés és az alázat hiánya 24.v.
3. Nyílt szembeállás Isten szolgáival 26.v.

Majd azt is megemlítettem, hogy:
1. Voltak akkor is akik szót emeltek, kiálltak az ige mellett 25.v.
2. Isten vigyázott az Ő szolgáira 26/b.v. Elrejtette őket
3. Isten igéjét nem lehet megsemmisíteni 28.v.
Gondom van az én igémre ... 1,12

A Mikóújfaluból való testvérekkel együtt az úrvacsorában is részesültünk. Az alkalom végén mindhárom férfitestvér nagy lelkesedéssel számolt be a Férfikonferencián nyert áldásokról.
A déli órában Jankó Gyurka diakónus testvérrel meglátogattunk Bíró Ilona testvérnőt aki betegsége miatt nem tudott jönni a gyülekezetbe.
Délután 5,oo órától Csíkszeredába voltam ahol vendégeink voltak Bondor János tv. és kedves felesége Kati testvérnő Marosvásárhelyről. Bizonyságtételükből világosan kitünt az igéhez való hűség krisztusi lelkülete, ami kell jellemezze a hívő embert. Több helyi szolgálat is elhangzott a testvérek részéről. Jóleső érzés volt látni a nemrég bemerített testvérnő Pap Rózsika szolgálatkészségét és örömét. Az Úr tartsa meg. Tovább kell imádkozzunk, hogy az Úr rendeljen szíve szerint való lelkipásztort ennek a gyülekezetnek.
Hétfőn délelőtt a helyi gyülekezet ügyében volt hivatalos beszélgetésem az egyik helyi szolgáltató igazgatójával, ami után egy olyan családot látogattam meg, akiket egy ideje nem láttam a gyülekezetbe. A beszélgetésben több dologra fényderült, amit imádságban együtt letettünk az Úr kezébe. Este sikerült időt szakítani a fiaimra is akikkel asztaliteniszt (ping-pong) játszottunk. Mivel Jonatán most tanulgatja ezt a sportot, nagyon örült, hogy vele is játszottam. Különösen akkor volt boldog mikor egy - egy pontot tudott szerezni velem szemben.
Kedden délelőtt lecseréltem a kocsiban levő fáradt olajat. Azt veszem észre, hogy nemcsak az olaj, hanem a kocsi is fáradt már. Csak én ne fáradjak el! Késő délután bibliaórára mentem Mikóújfaluba és Bükszádra, ahol a 2Pt. 1,12-21-el foglalkoztunk. Testvéreim őszinte imái most is nagy bátorítást jelentettek nekem.
Szerda reggelre -6 C fokra hült nálunk a levegő, amit már az este lehetett sejteni. A gyerekeink, különösen Jonatán nagyon várja már a havat. Szombaton reggel, mikor a Hargitára indultunk azt mondta: Édesapa, a táborba már biztosan lesz hó...! Lehet, hogy nem sokáig kell várjunk reá.
Délután és este a körzetbe leszek: Márkosfalván, Kézdin és Csernátonban.

Nincsenek megjegyzések: