2008. augusztus 30., szombat

Szabadságon

Még a nyár elején egyik ismerősöm felajánlotta, hogy akár 1-2 hétre is kiadja, a Gyergyó és Udvarhely közötti útszakaszon levő hétvégi házát.
Vasárnap délelőtt Bükszádon este pedig Csíkszeredába lehettünk családommal együtt, ahol vendégeink voltak: id. Budai Lajos ny. lp. kedves feleségével, Mike József lp. családjával és Borzási István lp. két kisebbik leánya, Mirjám és Tábitha. Az alkalom után egyenesen az említett nagyon szép helyre mentünk, ahol a mobil sem cseng mivel nincs térerő, vagyis valódi szabadságnak való hely ez.
Hétfőn mindenki korán kelt és felfedező terepszemlére indultunk. Többek között hamarosan megkaptuk a közelben levő forrást amiben finom és friss víz van. Nagyon szép a kilátás erről a helyről.

Kedden délutánra meghívtuk Novák Zsolt testvéremet és kedves családját, akikkel együtt ebédeltünk és vacsoráztunk. Este későig ott voltak, de mielőtt elmentek volna, közösen emeltük fel imádságainkat az Úrhoz a szeptember 5-7 között a Gyergyó központjában tartandó sátoros evangélizációs alkalmakért, ahol szombat este fogok szolgálni a szentgyörgyi énekcsoporttal. Kérlek imádkozzatok érettünk!
Szerdán a Zetelaka közelében levő gyönyörű tavat látogattuk meg.

Csütörtökön délután Borszékre mentünk a gyülekezetbe, ahol kellemes meglepetésünkre Bándi Sándor lp. testvérrel is találkoztunk aki 10 szilágyerkedi fiatallal van Gyergyóba kiránduláson. Bándi tv. a Lk. 7,36-50 versei alapján szolgált, majd a Zsolt testvér kérésére együtt úrvacsoráztunk amihez a Zsid. 12,2-4 verseiből szóltam a mi nagy példaképünkről Jézusról.

Pénteken délutánra egy testvéri együttlét volt megbeszélve Karcfalván, ami bizonyos okoknál fogva elmaradt. Este hazajöttem, mivel vasárnap Csernátonban, Márkosfalván és Kézdin kell legyek.
Sok áldást mindenkinek az előttünk álló hétvégére!