2007. december 17., hétfő

Vasárnap délelőtt kisebbik fiammal Jonatánnal Bükszádon egy rendhagyó istentiszteleten vettünk részt, ugyanis két házaspárért imádkoztunk. Lukács József és Magdolna (az elmúlt vasárnap merítkeztek alá) megvoltak ugyan esküdve polgárilag de egyházilag nem. Gábor Gizella (szintén a múlt vasárnap merítkezett be) és férje Rupi 17 éve éltek élettársi viszonyban, de két hete hivatalosan is házasok lettek. Ezen a délelőttön az Istennel és a házastárssal való szövetség szükségességéről és azok áldásairól beszéltem, miután Jankó György diakónus testvérrel megkérdeztük őket, és azért imádkoztunk, hogy Isten alapozza újra és áldja meg (további) házasságukat. Nagyon boldogok voltak. Rupi azt mondta: Nekem ez hiányzott! Most már boldogabbak fogunk lenni mint eddig voltunk. Segítse az Úr őket!
Délután Csíkszeredában szolgáltam és az alkalom után úrvacsorához is járúltunk. Mire az eggyüttlétnek vége lett, keményen elkezdett havazni, úgyhogy csak lépésben több mint 1,5 óra alatt értem haza a havas út miatt, amit még ekkor nem takarítottak.
Vasárnap ebédre az egész család Colceag Eunikáék voltunk hivatalosak, akik nagy szeretettel vendégelték meg Sámuelt és Esztert mivel Jonatánnal mi nem voltunk itthon. Este pedig Ivánitzki Efraimék hívtak vacsorára, ahol velük együtt adtunk hálát a finom falatokért. Nagyon kedvesek és figyelmesek voltak a testvérek. Az Úr áldja meg őket!
Ezután olyan 22,3o körül még bementem a kórházba a feleségemhez akivel nagyon jót beszélgettünk. Isten meghallgatta imádságunkat és imádságaitokat és ha Ő is akarja, holnap haza hozom a kórházból. Hogy ez idő alatt mit végzett el az Úr szívében, gondolom a közeljövőbe majd leirja a blogjába.
Ritkán tapasztaltam ennyire kézzelfoghatóan, milyen sokat jelentenek az érettünk mondott imák. Annyira nagy bátorítást és biztatást jelentett amikor nemcsak érdeklődtek egészségi állapota felől, hanem elmondták, hogy imádkoznak érettünk. Minden imádkozót áldjon és jutalmazzon meg az Úr!
Ma hétfőn elmaradt leveleimet írtam meg és nekikezdtem a gyülekezeti újságunk "ÚTJELZŐ" decemberi száma szerkesztésének, ami ha kész lesz, az ifjúságunk honlapján digitális formában is (az előbbi számokkal együtt) olvasható lesz: http://sepsifi.extra.hu/

Nincsenek megjegyzések: