2007. december 20., csütörtök

Újból együtt a család

Kedden nagy örömünkre haza hoztam a feleségemet. Belépve a lakásba hálát adtunk a gyógyulásért és továbbra is az Úr kezébe tettük életét és legyengült idegrendszerét. Izráel népének Márába azt mondta Isten: Én az Úr vagyok a te gyógyítód! Ezek után Élimbe érkeztek ahol 12 forrás és 70 pálmafa várt reájuk. (2Móz. 15,26-27) Eszembe juttatta ez az élet fáját aminek levelei a pogányok gyógyítására valók. (Jel. 22,2) Tudom, hogy az Úr tartogat még megfáradt gyermekeinek oázisokat és van balzsamolaj és orvos Gileádban. (Jer. 8,22) Aki erről többet is szeretne tudni, az itt többet is megtudhat. Felejthetetlen marad számunkra az, hogy a gyülekezetből két család is finom ebéddel lepett meg bennünket. Az Úr áldja meg őket! Újból megértettem, hogy szeretetet akkor kapok, ha a maga idejében én is kész vagyok azt megosztani másokkal.
Kora délután Mikóújfaluban majd később Bükszádon volt áldott együttlétünk. Mindkét helyen az Úr jelenlétét tapasztaltuk és hálát adtunk azért, hogy Ő odafigyel azokra akik Őt várják, és könyörögtünk az előttünk álló ünnepekért és újabb megtérőkért.
Szerdán délelőtt a számlákat (villanyáram, gáz) fizettem ki, majd du és este Márkosfalván, Kézdin és Csernátonba csodáltuk Isten bocsánatának értékét, eredményét, célját és jutalmát.
Megbeszéltük az előttünk álló alkalmak összejöveteleinek időpontját és imádkoztunk ezért. Az ünnepekre legátust is kap(t)unk Dóczi Tibor teol. hallg. személyében, akit örömmel várunk és hallgatunk majd meg. Az Úr őt is áldja meg mindazokkal együtt, akik igét kell hirdessünk az ünnepek alatt. Kívánok Isten elé állni most is az üzenetért. Tudom, hogy Ő a megszokottá vált és a gyermekek előtt is közismert születési történetből tud frisset és újat adni népe számára, akik éhezik és szomjúhozzak az igazságot. Azért imádkozom, hogy ne elégedjek meg soha felszínes dolgokkal.
Ma csütörtökön és holnap el szeretném készíteni az említett újságot, hogy akik eljönnek gyülekezeteinkbe kézbe kaphassák és olvashassák úgy hagyományos mint digitális módban is a legutóbbi blogban említett ifjúsági weboldalon.

Nincsenek megjegyzések: