2007. december 13., csütörtök

Az Úrnak minden útja kegyelem ...

Többek kérésére, a következőkben röviden beszámolok feleségem egészségi állapotáról is.
A tegnap délbe azzal váltunk el feleségemtől, hogy pénteken engedik haza. Nagyon örültem mert már nagyon hiányzik itthonról. Mikor a Táborba levő gyűlésnek vége lett, felhívott egy kedves testvérnő a gyülekezetből aki éppen látogatóba volt feleségemnél, hogy siessek haza mert Jutka megint nagyon rosszul van. Újabb krizise volt. Még ott volt az orvosnő is, úgyhogy ő is szemtanuja lehetett. Miután megvizsgálta azt mondta, szó sem lehet róla, hogy pénteken hazaengedje. Este mikor hazaértem, bementem hozzá aminek nagyon megörült. Jót beszélgettünk és imádkoztunk együtt amiben letettük terheinket, kisértéseinket, gondjainkat és feleségem testét lelkét egyaránt az Úr kezébe.
Ma reggel elég rosz közérzettel ébredtem. Mindemellett egész nap a Zsolt 25, 10 verse foglalkoztatott és motoszkált a szívembe és a gondolatomba: Az Úrnak minden útja kegyelem és hűség azoknak akik szövetségét és bizonyságait megtartják. Hálát adtam Istennek azért, hogy ez az ige ma is és a mi helyzetünkre is aktuális. Az Úr megértette velem, hogy ez az út amin most vezet, kegyelmet tartogat számunkra. Még nem látom világosan, hogy pontosan mit, de hittel rááltam erre az igére és megnyugodtam lelkemben. Tudom, hogy az én feladatom örömmel engedelmeskedni az Úrnak és megtartani mindazt amit fogadtam neki.
Kellemesen meglepett és hálát adtam az Úrnak, mikor tudomásomra jutott, hogy nemcsak az ország más tájain lakó, hanem a határon és a tengeren túl élő hittestvéreink közül is mennyien imádkoznak érettünk. Az Úr áldjon meg titeket és köszönjük, hogy gondoltok reánk!!!!
Ma este a biblióra előtt nagy hóvihar volt nállunk annyira, hogy több mint 2 órán át az elektromos áramszolgáltatás is szünetelt. Az adventi koszorún levő gyertyák ma este nagyon jó szolgálatot tettek. Ennek segítségével gyertyafényes hangulatban tartottuk meg a bibliatanulmányt, amire a kellemetlen időjárás ellenére reménységemen felül jöttek el a testvérek. Többek között a világosság Atyjáért adtunk hálát aki szivünkbe is világosságot gyújtott és ennek következtében nem kell a sötétben járjunk. Dicsőség Istennek ezért!

Nincsenek megjegyzések: